تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3815883
شناسه : 3815883
تاریخ :
معاینه فنی بالغ بر ۲۱هزار دستگاه ناوگان حمل‌ونقل سنگین در سیستان اقتصاد ایران: زاهدان_ معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان، از معاینه فنی بالغ بر ۲۱ هزار دستگاه ناوگان حمل و نقل سنگین طی شش ماهه سالجاری در استان خبر داد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان، تیمور باقری از مراجعه ۲۱ هزار و ۳۴۵ دستگاه ناوگان حمل و نقل سنگین به مراکز معاینه فنی تحت پوشش این اداره کل طی شش ماهه نخست سال جاری خبر داد.

وی هدف از انجام این میزان معاینه در استان را ارتقای ایمنی در تردد جاده‌ای، حفظ محیط زیست از آلودگی، کاهش ترافیک ناشی از نقص فنی خودرو در محورهای مواصلاتی عنوان و ادامه داد: از مجموع مراجعه کنندگان به مراکز معاینه فنی استان، ۱۵ هزار و ۷۱۰ ناوگان قبولی مرتبه اول، دو هزار و ۷۲۸ دستگاه قبولی پس از اصلاح عیب و تعداد دو هزار و ۹۰۷ دستگاه نیز در این عملیات، رد شدند.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان، تصریح کرد: در حوزه تحت پوشش این اداره کل، تعداد پنج مرکز معاینه فنی دارای فعالیت هستند که محل فعالیت آنها در شهرستان‌های زابل، زاهدان (دو مرکز)، خاش و سراوان است.