تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3815844
شناسه : 3815844
تاریخ :
۶۱ هزار میلیارد تومان تسهیلات در مازندران پرداخت شد اقتصاد ایران: ساری- مدیرکل دفتر هماهنگی امور سرمایه گذاری استانداری مازندران گفت: امسال ۶۱ هزار میلیارد تومان تسهیلات در استان پرداخت شده است.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

سید رحیم بخشی در گفت وگو با خبرنگار مهر با بیان این که برای رسیدن به هدف رشد هشت درصدی اقتصادی در سال جاری نیازمند ۱۷۲ میلیارد تومان سرمایه گذاری هستیم، افزود: این سرمایه گذاری باید در قالب‌های مختلف در استان انجام شود.

وی با اشاره به طرح‌های نیمه کاره در استان، تأمین زمین را از جمله نیازمندی‌ها برای اجرای طرح‌ها ذکر کرد و گفت: در شهرک هزار هکتاری شهید سلیمانی، زمین مورد نیاز برای اجرای طرح‌ها وجود دارد.

وی با بیان این که ۱۰ هزار میلیارد تومان مصوبات سفر ریاست جمهوری در استان پیگیری شد، افزود: از این میزان تاکنون هزار میلیارد تومان جذب شده است.

بخشی یادآور شد: مازندران در پرداخت تسهیلات تبصره ۱۸ رتبه دوم کشور را دارد و ۶۱ هزار و ۵۵۰ میلیارد تومان تسهیلات در نیمه اول امسال در قالب سایر منابع در استان پرداخت شده است.

مدیرکل سرمایه گذاری استانداری مازندران گفت: با توجه به ناترازی بین منابع و مصارف، سرمایه گذاری خوبی در حوزه‌های مختلف در استان صورت گرفته است.