تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : فرهنگی
لینک : econews.ir/5x3815769
شناسه : 3815769
تاریخ :
شبکه نسیم «با ترانه» به دنیای موسیقی بازگشت اقتصاد ایران: «با ترانه»، برنامه جدید شبکه نسیم رویکرد جدیدی در پخش آثار موسیقی خواهد داشت.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

- اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، سامان ارس‌خان، تهیه‌کننده و مجری برنامه «با ترانه» در خصوص سابقه پخش برنامه موسیقی از شبکه نسیم گفت: «برنامه «هفت ترانه» تا دو سال پیش روی آنتن شبکه نسیم می‌رفت؛ باید از تلاش‌های محمود محمودی تهیه‌کننده آن برنامه، قدردانی کنم، در آن برنامه آثار خوانندگان مختلف پخش می‌شد و بینندگان به آثار رأی می‌دادند.»

ارس‌خان با بیان اینکه شکل اجرای برنامه «با ترانه» برای اولین بار در تلویزیون تجربه خواهد شد و تفاوت‌های زیادی با برنامه «هفت ترانه» خواهد داشت، افزود: «هر قسمت از «با ترانه» با یک خواننده میهمان تولید می‌شود و با خواننده میهمان در بافت تاریخی شهرهای مختلف شهر قدم می‌زنیم و خوانندگان در ابنیه تاریخی اجرای موسیقی خواهند داشت.»

مجری «باترانه» گفت: «طرح این برنامه، سال 1402 در اتاق فکر شبکه نسیم با حضور قائم مقام و دیگر مدیران شبکه مطرح شد، اما به دلیل ضبط برنامه در شهرستان‌های مختلف انجام، پیش‌تولید و هماهنگی زمان‌بری داشت. ما تولید «با ترانه» را از شهر تاریخی یزد آغاز کردیم، به شهرهای شیراز، اصفهان و بندرعباس خواهیم رفت و در نهایت این برنامه در تهران به کار خودش پایان خواهد داد.

ارس‌خان، با اشاره به اینکه شبکه نسیم، شبکه شاد و موسیقی‌محوری است، اذعان کرد: «مخاطبان «نسیم» همیشه انتظار برنامه‌های شاد و مفرح دارند و در «با ترانه» خواستیم هم موسیقی مخاطب‌پسند پخش کنیم و هم تصاویر زیبایی از سراسر ایران عزیز به نمایش بگذاریم.»

وی با تأکید بر حضور خوانندگان موسیقی اقوام ایرانی در برنامه «با ترانه» گفت: «پرداختن به موسیقی اقوام یکی از اهداف «با ترانه» است و قطعا در کنار خوانندگان پاپ، هنرمندان موفق و مطرح موسیقی اقوام هم با ما خواهند بود»

مجری «با ترانه»، در خصوص تیم مشاوره و اتاق فکر این برنامه بیان داشت: «بدون تردید بهترین مشاوران و حمایتگران «با ترانه» مدیران شبکه نسیم به خصوص قائم‌مقام و مدیر تأمین شبکه هستند که در طول پیش تولید جلسات متعددی با هم داشتیم و نظراتشان مهم و ارزشمند بود. اما در کنار آن، اتاق فکر برنامه شامل کارگردان، مدیرتولید و دیگر صاحب نظران حوزه موسیقی است که به تولید این برنامه کمک کردند».

تهیه کننده برنامه «با ترانه» در پایان گفت: «این برنامه از آبان ماه 1403 و در 40 قسمت تولید و از شبکه نسیم، پخش خواهد شد. هر هفته یک قسمت جدید از «با ترانه» پخش می‌شود و تعداد باز‌پخش آن با نظر مدیران شبکه تعیین خواهد شد».

عوامل برنامه «با ترانه»، عبارتند از  تهیه‌کننده و مجری: سامان ارس‌خان، مدیرتولید: هما حامی، کارگردان: سجاد ساعی ، تدوینگر: احسان زارع، محقق: عاطفه رنجبر و روابط عمومی: سیده سمیرا سجادی.

انتهای پیام/