تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3815260
شناسه : 3815260
تاریخ :
لزوم پیگیری قانونی تصرف زمین شهرداری اردبیل توسط یک سرمایه‌گذار اقتصاد ایران: اردبیل- رییس کمیسیون حقوقی و ایثارگران شورای شهر اردبیل گفت: امور حقوقی شهرداری تصرف زمین توسط یک سرمایه‌گذار را قانونی پیگیری کند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

جواد انصاری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، با اشاره به تصرف غیرقانونی زمین توسط یک سرمایه‌گذار اظهار کرد: پروژه مشارکتی در مجاورت شوراسنتر که جهت بررسی بیشتر به کمیسیون عودت داده شده که لازم است امور حقوقی شهرداری از طریق قانون پیگیر کند.

وی افزود: این پروژه، پروژه‌ای مشارکتی است که در سال ۹۱ همزمان با «شوراسنتر» بدون عقد قرارداد و پروانه ساخت اجرا شد که در واقع مشارکت کننده به نوعی زمین شهرداری اردبیل را تصرف کرده است.

عضو شورای شهر اردبیل همچنین در ادامه با اشاره به اینکه مسئولین وقت نظارت کافی بر نحوه قرارداد بر این پروژه را نداشتند، اضافه کرد: با اجرای این پروژه که به شهرداری درصد بسیار پایین اختصاص یافته است و به صرفه و صلاح شهرداری نیست مخالف هستیم.

انصاری با انتقاد از فضای اداری محدود شورای شهر اردبیل و در مخالفت با تغییر کاربری پروژه مشارکتی شاهد که طبقه اداری آن متعلق به شهرداری است، گفت: این فضا و سالن جلسه شورای شهر در شأن شورای مرکز استان نیست.

وی خاطرنشان کرد: ساختمان شورای شهر سایر مراکز استان‌ها بسیار بزرگ‌تر هستند ما حتی یک مهمانسرای ویژه شورا و شهرداری نداریم لذا این امر باید مورد توجه قرار گیرد.