تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3815166
شناسه : 3815166
تاریخ :
انتخاب استان مرکزی به عنوان پایلوت فعالیت تنیس نابینایان کشور اقتصاد ایران: اراک- رئیس هیئت تنیس مرکزی از انتخاب این استان به عنوان پایلوت فعالیت تنیس نابینایان و کم بینایان همزمان با روز جهانی عصای سفید برای اولین بار در کشور خبر داد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا قیصری ظهر سه شنبه در نشست با مسئولان ورزش اداره کل بهزیستی استان مرکزی اظهار کرد: با توجه به پیشنهاد هیئت تنیس استان مرکزی و تأیید کمیته تنیس با ویلچر، هیئت رئیسه و مجمع عمومی فدراسیون تنیس ایران، هیئت تنیس، این استان به عنوان پایلوت کشوری جهت فعالیت تنیس نابینایان و کم بینایان انتخاب شد.

رئیس هیئت تنیس استان مرکزی گفت: ورزش نابینایان در جامعه توسعه یافته و این قشر استعدادهای زیادی دارند که باید بیش از پیش دیده شوند.

قیصری بیان کرد: نابینایان و کم‌بینایان مشکلات و نیازهای خاص دارند که این امر ملزم به نگاه ویژه به این قشر است و هم‌اکنون ورزش این افراد در رشته‌های مختلف دنبال می‌شود و تاکنون موفقیت‌های زیادی از سوی این جمعیت برای کشور به دست آمده است.

وی از دست‌اندرکاران ورزش نابینایان و کم‌بینایان استان مرکزی تقدیر کرد و گفت: توسعه ورزش نابینایان و کم بینایان با جدیت در هیأت تنیس استان مرکزی دنبال می‌شود.

وی گفت: ورزش در توانمندسازی و خودباوری افراد دارای معلولیت، نقش مهمی ایفا می‌کند که می‌توان این جامعه هدف را به عنوان الگویی برای موفقیت سایر افراد معرفی کرد.