تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : چهره ها
لینک : econews.ir/5x3815161
شناسه : 3815161
تاریخ :
۵ شهید و بیش از ۲۰ زخمی در جنایت جدید صهیونیست‌ها در لبنان اقتصاد ایران: منابع رسانه‌ای از شهادت و زخمی‌شدن بیش از ۲۵ نفر در حمله ارتش رژیم صهیونیستی به یک ساختمان در «ریاق» واقع در «بقاع میانی» لبنان خبر می‌دهند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، ارتش رژیم صهیونیستی همزمان با کشتار فلسطینیان در نوار غزه و کرانه باختری به جنایت‌های وحشیانه خود علیه مردم لبنان ادامه می‌دهد.

خبرنگار المیادین از جنایت جدید ارتش رژیم صهیونیستی در «ریاق» واقع در «بقاع میانی» و بمباران هوایی یک ساختمان از سوی صهیونیست‌ها خبر داد.

بر اساس گزارش المیادین در نتیجه حمله هوایی ارتش رژیم صهیونیستی به یک ساختمان در «ریاق» واقع در «بقاع میانی» ۵ نفر به شهادت رسیده‌اند و بیش از ۲۰ نفر نیز زخمی شده‌اند.

همچنین توپخانه ارتش رژیم صهیونیستی به صورت پیاپی «کفرشوبا» و «شبعا» در جنوب لبنان را گلوله‌باران می‌کند.

خبرنگار المیادین در جنوب لبنان گزارش داد که شهرک «حولا» نیز هدف حملات هوایی ارتش رژیم صهیونیستی قرار گرفته است.

خبرگزاری رسمی لبنان نیز اعلام کرد که روستاهای مرزی در ۲ بخش غربی و میانی نوار مرزی جنوب لبنان هدف حملات هوایی و توپخانه‌ای ارتش رژیم صهیونیستی قرار گرفته‌اند.

بر اساس گزارش این رسانه لبنانی، جنگنده‌های صهیونیستی شهرک‌های «تولین» و «قلویه» در صور و شهر «بنت جبیل» در جنوب لبنان را بمباران کرده‌اند.

علاوه بر این خبرنگار المیادین اعلام کرد که جنگنده‌های ارتش رژیم صهیونیستی با پرواز بر فراز شهر «صیدا» و مناطق جنوب لبنان، جبل لبنان و بیروت، دیوار صوتی را در این منطقه‌ها شکسته‌اند.