تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : سیاسی
لینک : econews.ir/5x3815124
شناسه : 3815124
تاریخ :
تقدیر از سفر شجاعانه قالیباف به لبنان اقتصاد ایران: در نشست مسئولین استانی شورای ائتلاف از اقدام شجاعانه قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در اعلام عملی حمایت ایران از مقاومت لبنان تقدیر شد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، نشست هفتگی وبیناری مسئولین استانی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی روز دوشنبه ۲۳ مهرماه با حضور رضا داوری دبیر شورا و روح‌الامینی معاون استان‌های شورای ائتلاف برگزار شد.

در این جلسه تحلیل جامعی از وضعیت فعلی محور مقاومت ارائه و در خصوص دستاوردهای عملیات وعده صادق ۲ گفتگو و تبادل نظر شد. آمادگی کامل نیروهای حزب‌الله برای درگیری زمینی با رژیم صهیونیستی، ترمیم رده‌های فرماندهی حزب‌الله لبنان پس از شهادت فرماندهان، تجدید قوای نیروهای مقاومت فلسطین برای ورود به درگیری با اسرائیل، نگرانی و ترس آمریکایی‌ها از برنامه ایران برای پاسخ به حماقت احتمالی صهیونیست‌ها و ناتوانی تسلیحاتی و تکنولوژیکی اسرائیل در مواجهه با موشک‌های جدید ایران از مهمترین سرفصل‌های مطالب مطرح شده در این نشست بود.

در بخش دیگری از این وبینار، داوری دبیر شورای ائتلاف نیروهای انقلاب ضمن تحسین اقدام مقتدرانه دکتر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در سفر به مناطق جنگی و بمباران شده توسط رژیم صهیونیستی از عملکرد دکتر عراقچی وزیر امور خارجه در سفر به لبنان و کشورهای منطقه برای اعلام مواضع ایران و حمایت از مقاومت تقدیر و همچنین از تلاش قابل توجه دکتر ظفرقندی وزیر بهداشت در پشتیبانی پزشکی و درمانی از جبهه مقاومت و برنامه‌ریزی برای مداوای نیروهای مقاومت و مردم لبنان که در جریان عملیات تروریستی پیجرها مصدوم شده بودند قدردانی کرد.

در بخش پایانی نشست نیز روح‌الامینی معاون امور استان‌های شورای ائتلاف اهم برنامه‌های تشکیلاتی را مطرح و از دفاتر استانی شورای ائتلاف درخواست کرد با توجه به فرمان رهبر معظم انقلاب درخصوص وجوب کمک‌های مردمی برای حمایت از جبهه مقاومت نسبت به جمع‌آوری کمک‌ها و واریز به حساب معرفی شده از سوی دفتر رهبر انقلاب اقدام کنند.