تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3815104
شناسه : 3815104
تاریخ :
محور شاهرود - بسطام ساماندهی شود اقتصاد ایران: سمنان- معاون عمرانی استاندار سمنان با اشاره به استقرار دستروش‌ها در مسیر شاهرود - بسطام گفت: ساماندهی این مسیر الزامی است و دستگاه های ذی‌ربط به این موضوع ورود دارند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، محمد حمیدی ظهر سه شنبه در ششمین جلسه کارگروه امور زیربنایی، توسعه روستایی، عشایری، شهری، آمایش سرزمین و محیط زیست استان سمنان در استانداری با اشاره به مشکلات مربوط به واگذاری و صدور مجوزهای اراضی کشاورزی خارج از محدوده شهرها و روستاها گفت: با توجه به بروز برخی نارضایتی‌ها، تعیین کاربری اراضی مربوط به طرح‌های بخش کشاورزی با رعایت اسناد بالادستی به کمیسیون مربوطه و طرح‌های کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی واگذار گردد.

وی خواستار استعلام از دستگاه‌های اجرایی در خصوص ارائه خدمات زیربنایی پیش از صدور مجوزها شد و افزود: امور اراضی جهاد کشاورزی، مرجع تشخیص و پیگیری استعلامات مورد نیاز در این رابطه خواهد بود.

معاون استاندار سمنان در بخش دیگری از این جلسه ساماندهی مجموعه خدمات خودرویی و گردشگری دوکوهه، حدفاصل شهرهای شاهرود و بسطام را ضروری دانست و گفت: دستگاه‌هایی که پاسخ استعلامات مربوط به این مجموعه را ارائه نکرده‌اند ظرف یک هفته در این خصوص اقدام کنند، در غیر این صورت، پاسخ استعلام آنها مثبت تلقی خواهد شد.

حمیدی با تاکید بر اینکه هزینه رعایت ضوابط و مقررات در تأمین زیرساخت‌های مورد نیاز این محدوده به‌مراتب باید کمتر از اقدامات غیرقانونی و انجام تخلفات باشد خاطرنشان کرد: کمیته‌ای مشترک شامل استانداری، شهرداری بسطام، راه و شهرسازی و جهاد کشاورزی موضوعات مربوط به این مجموعه را پیگیری خواهند کرد.