تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : راهنمای خرید
لینک : econews.ir/5x3815089
شناسه : 3815089
تاریخ :
بهترین لباسشویی برای شستشوی پتو یا لباس‌های زمستانی! اقتصاد ایران: لباسشویی درب از بالا مدل TLAB۱۲۰۱i پاکشوما یکی از مدل‌های جدید ماشین لباسشویی پاکشوما تلقی می شود که در مقایسه با مدل‌های موجود در بازار، ظرفیت مناسبی برای شستشوی پتو دارد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

- اخبار بازار -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، ماشین لباسشویی‌های درب از بالا در مقایسه با نسخه‌های درب از جلو کارایی بهتری دارند و برای شستشوی انواع پتو و لباسهای حجیم گزینه مناسب تری تلقی می‌شوند. سهولت استفاده، اشغال فضای کمتر، قیمت ارزان تر نسبت به نسخه های  درب از جلو مهمترین مزایای لباسشویی‌های درب از بالا تلقی می‌شوند اما اکثر نسخه‌های موجود در ایران ظاهر چندان مدرن و شیکی ندارد و پاکشوما برای رفع این مشکل، ماشین لباسشویی درب از بالای مدل TLAB1201i را با ظرفیت 12 کیلویی معرفی کرده است که ضمن برخورداری از ظاهر شیک و به روز، ظرفیت مناسبی برای شستشوی پتو دارد.

چرا ماشین لباسشویی‌های درب از بالا پاکشوما برای شستشوی پتو مناسب هستند؟

به طور کلی شستشوی پتو در لباسشویی‌های درب از جلو می‌تواند منجر به خراب شدن دستگاه و بافت پتو شود و در نتیجه مدل‌های درب از بالا انتخاب منطقی‌تری برای شستشو پتو و ملحفه‌های سنگین هستند. از طرفی در مدل‌های درب از بالا به دلیل سهولت استفاده نیازی به خم شدن نیست و برای افرادی پیشنهاد می شود که دچار مشکل مفصلی هستند.

حجم پتوها بعد از خیس شدن چند برابر می‌شود و باید سراغ مدل‌هایی برویم که از ظرفیت بالا برخوردار هستند، مدل‌های درب از جلو معمولا در ظرفیت های 8  و 9 کیلویی روانه بازار می‌شوند و شستشو پتوهای سنگین می‌تواند آسیب قطعات و موتور آن ها را به همراه داشته باشد اما ماشین لباسشویی درب از بالای مدل TLAB1201i پاکشوما با ظرفیت 12 کیلو
تولید می‌شود و به همین دلیل برای شستشو انواع پتو انتخاب هوشمندانه‌تری است.

یکی دیگر از نقاط قوت این مدل که آن را برای شستشوی پتو ایده آل می‌کند، برخورداری از برنامه شستشو پشمی است که با کمترین آسیب به الیاف لباس‌های پشمی و پتو، می‌تواند فعالیت شستشو را انجام دهد.

مشخصات لباسشویی درب از بالا، مدل TLAB1201i پاکشوما

لباسشویی درب از بالا مدل TLAB1201i پاکشوما یکی از مدل‌های جدید ماشین لباسشویی پاکشوما تلقی می شود که در مقایسه با مدل‌های موجود در بازار، از طراحی بسیار شیک و مدرن برخوردار است و به لطف ظرفیت 12 کیلویی و 10 برنامه شستشو مورد توجه مشتریان ایرانی قرار گرفته است.

این مدل در مقایسه با نسخه‌های درب از جلو از قیمت مناسب تری برخوردار بوده و فضای کمی هم اشغال می کند.  به دلیل بهره بردن از موتور BLDC کارایی بالا و صدای کمی دارد. از طرفی نگرانی بابت مصرف انرژی این محصول وجود ندارد زیرا با رده انرژی A+ روانه بازار می شود.

نکاتی که پیش از شستشوی پتو در لباسشویی باید بدانید!


* قبل از شستن پتو با ماشین لباسشویی باید آن را در فضای آزاد به خوبی تکان دهید.
*اگر لکه غذا یا کثیفی روی پتو باقی مانده بهتر است آن را قبل از شستن با ماشین لباسشویی تمیز کنید.
*دمای مناسب لباسشویی برای انواع پتو را انتخاب کنید.
*از شوینده حاوی سفید کننده استفاده نکنید و برای شستشو بهتر سراغ شوینده های بروید که برای لباس های حجیم
هستند.
*برچسب پتو را چک کنید تا مطمئن شوید قابل شستشو داخل ماشین لباسشویی باشد.

 

 انتهای پیام/