تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3815086
شناسه : 3815086
تاریخ :
دستگیری ۸ نفر از عاملان نزاع و درگیری در صومعه سرا اقتصاد ایران: رشت - فرمانده انتظامی صومعه سرا از دستگیری ۸ نفر از عاملان نزاع و درگیری در این شهرستان با حضور به موقع پلیس خبر داد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ جعفر عدلی مژده‌ی در تشریح این خبر به عزم راسخ دستگاه قضائی و مجموعه انتظامی در برخورد با اراذل و اوباش اشاره کرد و اظهار کرد: پلیس و دستگاه قضائی به هیچ عنوان اجازه نمی‌دهد این شهرستان جولانگاه مجرمان و برهم زنندگان نظم و امنیت جامعه و آرامش مردم شود.

وی در ادامه گفت: در پی تماس تلفنی با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک مورد نزاع و درگیری در سطح شهر، بلافاصله مأموران کلانتری ۱۱ برشنورد برای بررسی موضوع به محل حادثه اعزام شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان صومعه سرا افزود: به علت اختلافات قبلی، ۸ نفر با یکدیگر درگیر و منجر به اخلال در نظم عمومی و مزاحمت برای مردم شده بودند که با حضور به موقع و مقتدرانه پلیس طی هماهنگی با مقام قضائی دستگیر شدند.

این مقام انتظامی بیان داشت: متهمان با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

سرهنگ عدلی مژده‌ی در پایان از مردم خواست در صورت مشاهده هرگونه نزاع و درگیری، مراتب را از طریق سامانه فوریت‌های ۱۱۰ پلیسی سریعاً به پلیس اطلاع دهند.