تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : فرهنگی
لینک : econews.ir/5x3815078
شناسه : 3815078
تاریخ :
شروع فصل جدید سریال «حکایت‌های کمال» با ۲۰۰ بازیگر اقتصاد ایران: در حالی تولید فصل دوم مجموعه تلویزیونی «حکایت‌های کمال» آغاز شده که ۲۰۰ بازیگر در آن حضور دارند و قرار است در ۵ فصل جلوی دوربین برود.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

- اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، «حکایت‌های کمال» بالأخره تولید فصل دوم خودش را آغاز کرد. سریالی که در فصلِ نخست خود نتوانست چندان اقبالی روی آنتن داشته باشد و حالا قرار است با بازیگران جدید و چاشنیِ طنز بیشتری، اتفاقات جدید و متفاوتی را برای مخاطب رقم بزند. 

همان نکته‌ای که محمود سلامیان تهیه‌کننده فصل جدید «حکایت‌های کمال» به آن اشاره کرد. او در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم گفت: ما در این فصل 200 هنرپیشه داریم با کمدی بیشتر و طنزآمیزتر در اتسمفر تاریخی دهه 80؛ قدرت‌الله صلح میرزایی همچون فصل نخست کارگردانی این سریال را برعهده دارد و 80 درصد آن در شهرک غزالی جلوی دوربین خواهد رفت. 

وی افزود: قرار است «حکایت‌های کمال» در 5 فصل ساخته شود که هرکدام 30 قسمت‌اند. ‌پیش‌بینی‌مان این است فصل جدید تا اوایل سال گذشته یعنی فروردین‌ یا اردیبهشت‌ماه ساخته خواهد شد. سپس می‌توان درباره زمان پخش آن تصمیم‌گیری کرد.

فصل جدید سریال «حکایت‌های کمال» پس از 6 سال جلوی دوربین رفته است. محمود پاک‌نیت و حمید ابراهیمی همچون فصل اول در فصل جدید هم حضور دارند. همچنین میرطاهر مظلومی، ایرج نوذری، کاظم هژیرآزاد، جعفر دهقان، افشین سنگ‌چاپ، پوراندخت مهیمن، آزیتا ترکاشوند و سولماز حصاری به ایفای نقش می‌پردازند. 

انتهای پیام/