تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : صفحات
لینک : econews.ir/5x3815031
شناسه : 3815031
تاریخ :
رایزنی نماینده ویژه وزیر خارجه کشورمان با وزیر بهداشت لبنان اقتصاد ایران: نماینده ویژه وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در امور غرب آسیا که در بیروت به سر می‌برد، درباره آخرین وضعیت انسانی آوارگان لبنانی و کمکهایی که جمهوری اسلامی ایران به ملت لبنان ارائه می‌کند، با فراس الابیض وزیر بهداشت لبنان گفتگو کرد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

- اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم،محمد رضا رئوف شیبانی نماینده ویژه وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در امور غرب آسیا که در بیروت به سر می‌برد، درباره آخرین وضعیت انسانی آوارگان لبنانی و کمکهایی که جمهوری اسلامی ایران به ملت لبنان ارائه می‌کند، با فراس الابیض وزیر بهداشت لبنان گفتگو کرد.

وزیر بهداشت لبنان تاکید کرد که جمهوری اسلامی ایران همواره در طول تاریخ، حمایت همیشگی و ایستادن خود در کنار ملت و دولت لبنان به ویژه در شرایط دشوار را اثبات کرده است.

الابیض از ایران به خاطر میزبانی از مجروحان و گروهی از آوارگان لبنانی و نیز کمکهایی که تاکنون به لبنان ارسال کرده، تقدیر و تشکر کرد.

دو طرف در تماس تلفنی با یکدیگر، موانع و مانع تراشی رژیم صهیونیستی در مسیر ورود کمکهای بشردوستانه ایران به لبنان و راههای پشت سر گذاشتن این موانع را بررسی کردند.

شیبانی بر اهتمام خاص مقامات جمهوری اسلامی ایران به مسئله آوارگان و  خسارت دیدگان از جنگ رژیم صهیونیستی علیه لبنان تاکید کرد.

شیبانی و الابیض بر ادامه رایزنی و تبادل نظر در این زمینه اتفاق نظر داشتند.

انتهای پیام/