تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : چهره ها
لینک : econews.ir/5x3815015
شناسه : 3815015
تاریخ :
هر نقطه از اراضی اشغالی را می‌توانیم هدف قرار دهیم اقتصاد ایران: سخنرانی شیخ نعیم قاسم معاون دبیرکل حزب الله لبنان از زمان شهادت سید حسن نصرالله از لحظاتی پیش آغاز شد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المنار، سومین سخنرانی شیخ نعیم قاسم معاون دبیرکل حزب الله لبنان از زمان شهادت سید حسن نصرالله از لحظاتی پیش آغاز شد.

وی در ابتدای این سخنرانی تاکید کرد: اسرائیل و کسانی که پشت سر آن قرار دارند، در حال جنگیدن و ارتکاب قتل عام هستند و باید ما در برابر آنها بایستیم و موضعی جدی اتخاذ کنیم.

وی افزود: امید ما به پیروزی بی حد و مرز است. اسرائیل رژیم غاصب و اشغالگری است که خطری واقعی برای جهان و منطقه است.

شیخ نعیم قاسم در ادامه تاکید کرد: رژیم صهیونیستی، یک رژیم مبتنی بر قتل و کشتار و آواره کردن است. اسرائیل به جنایاتی که دیگران را به وحشت می‌اندازد و حمایت‌های مطلق آمریکا دل خوش کرده است.

معاون دبیرکل حزب الله لبنان تاکید کرد: این حق فلسطینیان است که اقداماتی برای بیرون راندن رژیم اشغالگر انجام دهند و مانع تداوم اشغالگری شوند.

وی تصریح کرد: طوفان الاقصی نتیجه ۷۵ سال اشغالگری بود و این حقی مشروع است. ما در لبنان خود را از فلسطین جدا نمی‌دانیم و منطقه را هم از فلسطین جدا نمی‌دانیم. دشمن صهیونیستی ۲۲ سال در لبنان بود و تنها با مقاومت خارج شد.

لبنان در پروژه توسعه طلبانه رژیم صهیونیستی قرار دارد

وی افزود: لبنان در دایره پروژه توسعه طلبانه رژیم صهیونیستی در منطقه قرار دارد. بر همین مبنا حمایت ما از فلسطین، حمایت از حق است چون آنها صاحبان حق در سرزمین خود هستند.

وی افزود: ما از فلسطینیان حمایت می‌کنیم تا خطر را از آنها دفع کرده و البته جلوی طرح توسعه طلبانه رژیم صهیونیستی نیز بایستیم.

در حال تکمیل..