تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3815001
شناسه : 3815001
تاریخ :
باند حفاری غیرمجاز در بخش کجور متلاشی شد اقتصاد ایران: کجور- رئیس کل دادگستری مازندران از انهدام یک باند حفاری غیرمجاز در بخش کجور خبر داد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، عباس پوریانی از انهدام یک باند حفاری غیرمجاز در بخش کجور خبر داد و افزود: در این راستا ۶ نفر از متهمین دستگیر و پس از تشکیل پرونده با صدور قرار متناسب به زندان معرفی شدند.

پوریانی اظهار کرد: پیرو وصول گزارش‌های مردمی در خصوص فعالیت یک باند سازمان یافته حفاری غیرمجاز جهت دستیابی به عتیقه جات، پیگیری موضوع در دستور کار دادگستری بخش کجور قرار گرفت.

رئیس کل دادگستری مازندران ادامه داد: با حضور مأمورین ملاحظه شد که دو تن از کارکنان یکی از ادارات خدمات رسان در غرب استان و دو نفر از کارکنان پیمانکاری خط لوله گاز همراه با یک بیل مکانیکی زنجیری در حال حفاری رودخانه موسوم به دیوچشمه هستند که در ادامه دستور توقف کار از سوی مقام قضائی صادر شد.

پوریانی خاطرنشان کرد: در پی حضور مأمورین، متهمین متواری شدند که درحین فرار دستگیر و بیل مکانیکی زنجیری نیز توقیف شد.

وی اظهار کرد: در ادامه تحقیقات با دستور رئیس حوزه قضائی کجور، مجموعاً ۶ نفر شامل دو کارمند متخلف اداره خدمات رسان، دو کارمند پیمانکاری گاز کجور و دو متهم دیگر دستگیر و پس از تشکیل پرونده با صدور قرار متناسب به زندان معرفی شدند.

رئیس کل دادگستری مازندران با اشاره به انهدام باند حفاری غیرمجاز جهت دستیابی به عتیقه در کجور، تاکید کرد: ادارات منابع طبیعی، محیط زیست، امور منابع آب و میراث فرهنگی نیز نسبت به طرح شکایت اقدام کرده اند و تحقیقات تکمیلی برای کشف زوایای دیگر پرونده و شناسایی مرتبطین ادامه دارد.