تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : سبک زندگی
لینک : econews.ir/5x3814948
شناسه : 3814948
تاریخ :
توضیحات درباره فرود اضطراری هواپیمای ماهان اقتصاد ایران: سخنگو و مدیر روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری، پرواز در شرایط دید کم در گروزنی را عامل اشتباه خلبان عنوان کرد و گفت: کمیسیون‌های ایمنی هواپیمایی دو کشور در تعامل برای بازگشت هواپیما به تهران هستند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

ایرنا: سخنگو و مدیر روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری، پرواز در شرایط دید کم در گروزنی را عامل اشتباه خلبان عنوان کرد و گفت: کمیسیون‌های ایمنی هواپیمایی دو کشور در تعامل برای بازگشت هواپیما به تهران هستند.

جعفر یازرلو با بیان این مطلب افزود: صبح‌ دیروز پرواز شرکت هواپیمایی ماهان با ۵۸ سرنشین از فرودگاه امام خمینی(ره) تهران به مقصد شهر گروزنی چچن روسیه به پرواز در آمد.

وی ادامه‌داد: شواهد موجود نشان می‌دهد که پرواز با کاهش دید در پرواز مواجه و همین مساله سبب شد تا هواپیما در باند اشتباه فرودگاه مقصد فرود آید.

مدیر روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری تاکید کرد: در اثر این حادثه خسارتی به هواپیما و مسافران وارد نشد و همه مسافران سالم هواپیما را ترک کردند.

یازرلو خاطرنشان‌کرد: هم اکنون کمیسیون‌های ایمنی هواپیمایی دو کشور در حال بررسی موضوع و تعامل برای بازگشت هواپیما به تهران هستند.

مدیر روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری اظهار امیدواری کرد پس از بررسی‌های لازم و با ابلاغ اقدامات اصلاحی به شرکت هواپیمایی ماهان از تکرار چنین خطاهایی پیشگیری شود.

پ