تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3814916
شناسه : 3814916
تاریخ :
طرح عفاف و حجاب طراوت در استان سمنان اجرایی می‌شود اقتصاد ایران: سمنان- فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان از تدوین طرح عفاف و حجاب طراوت در این استان خبر داد و گفت: این طرح به زودی اجرایی می‌شود.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، سردار منصور شوقانی ظهر سه شنبه در یکصد و هفدهمین جلسه شورای فرهنگ عمومی استان سمنان به میزبانی دفتر امام جمعه سمنان، از تدوین طرح عفاف و حجاب طراوت در این استان خبر داد.

وی با بیان اینکه این طرح در مجموعه سپاه استان سمنان تدوین شده است، افزود: طراوت به زودی در استان سمنان و با محوریت مردم اجرایی می‌شود.

فرمانده سپاه استان سمنان با بیان اینکه این طرح در راستای ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در استان اجرایی می‌شود، گفت: از ظرفیت دستگاه‌های اجرایی و خدماتی استان سمنان در اجرای طرح بهره گیری خواهد شد.

شوقانی از بهره گیری ظرفیت تشکل‌ها و مجموعه‌های مردمی در استان سمنان در راستای اجرای طرح طراوت خبر داد و ابراز کرد: برای اجرای این طرح ۴۰ مجموعه به عنوان پایلوت در نظر گرفته شده و برای هر مجموعه نیز الگوی کار تدوین شده است.

وی با اشاره به رویکرد اقناعی به حجاب و عفاف بیان کرد: اقداماتی در راستای اجرای طرح طراوت در استان سمنان انجام و نقاط ضعف و قوت نیز شناسایی شده است که در آینده نزدیک گزارشی از این اقدامات ارائه خواهد شد.