تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3814851
شناسه : 3814851
تاریخ :
ستاد نماز جمعه را تبدیل به مرکز تبلیغات جبهه مقاومت کنیم اقتصاد ایران: بیرجند-مسئول شورای سیاست گذاری ائمه جمعه خراسان جنوبی گفت: پایگاه نماز جمعه به عنوان یک قلب فرهنگی باید تبدیل به مرکز تبلیغات جبهه مقاومت شود.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام حامد شاهبیکی ظهر سه شنبه در دیدار نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با مسئولان و معاونت‌های فرهنگی ستادهای نماز جمعه خراسان جنوبی اظهار کرد: در حال حاضر جنگ اسلام و کفر در عریان‌ترین شرایط خود قرار دارد و از این نظر در شرایط ویژه ای قرار داریم.

مسئول شورای سیاست گذاری ائمه جمعه خراسان جنوبی بیان کرد: پایگاه نماز جمعه به عنوان یک قلب فرهنگی باید متناسب با این شرایط باید وظایف بیشتری را برای خود تعریف کرده و آنجا را به عنوان مرکز تبلیغات جبهه مقاومت علیه کفر مد نظر داشته باشد.

شاهبیکی ادامه داد: نسبت به این موضوع باید به صورت ویژه‌تر برنامه‌های خود را ببینیم.

وی با تأکید بر اینکه شهادت سید حسن نصرالله داغ سختی برای ما بود، گفت: اما باور ما بر این است که شهید اثرات شگفتی در جامعه خواهد داشت و خون او حرکت بخش است.

مسئول شورای سیاست گذاری ائمه جمعه خراسان جنوبی اظهار کرد: امیدواریم که با همفکری و هماهنگی بتوانیم تأثیرگذاری بیشتری در حمایت از جبهه مقاومت در این شرایط داشته باشیم و نقش خود را به خوبی ایفا کنیم.

شاهبیکی بیان کرد: اگر نماز جمعه را حج فقرا است ما نیز نمازگذاران را نیز چون حج گذاران «ضیوف الرحمان» می‌دانیم و خدمت رسانی به آنان را افتخار خود محسوب می‌کنیم.