تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3814850
شناسه : 3814850
تاریخ :
بافت فرسوده سمنان نیازمند توجه/ سد معبر در بازار پذیرفتنی نیست اقتصاد ایران: سمنان- نماینده ولی فقیه در استان سمنان با بیان اینکه بافت فرسوده سمنان نیازمند توجه است، گفت: وجود برخی از این بافت‌ها در محدوده شهری، ناهنجاری اجتماعی ایجاد می‌کند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام مرتضی مطیعی ظهر سه شنبه در نشست با اعضای شورای اسلامی شهر سمنان به میزبانی این شورا بابیان اینکه بافت فرسوده سمنان نیازمند توجه است، ابراز داشت: باید در مراقبت از بافت فرسوده مراقب بود تا به یک مکان برای ایجاد ناهنجاری‌های اجتماعی مبدل نشود.

وی بابیان اینکه محدوده بازار پهنه می‌بایست سامان دهی شود، افزود: وجود سد معبر در این محدوده پذیرفتی نیست و در اسرع وقت رفع آن باید در اولویت قرار گیرد.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان با بیان اینکه طرح جامع تکمیل مصلی امام علی (ع) در دست تهیه است، ابراز داشت: باید دست‌اندرکاران مراقب این موضوع نیز باشند تا در روند اجرایی کار مشکلی ایجاد نشود.

مطیعی بابیان اینکه برخی سفرهای خارجی مسؤولان می‌تواند مایه خیر و برکت برای استان تلقی شود، تصریح کرد: ابعاد سفر شهردار و شورای شهر باید برای عموم روشنگری شود.

وی با بیان اینکه ایجاد بازارچه‌های صنایع دستی ورودی شهرها یک نیاز است، افزود: برخی معابر تاریک هستند و نیاز به روشنایی دارند برای پیشگیری از بزه می‌بایست سامان بخشی این معابر در دستور کار قرار گیرد.