تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : صفحات
لینک : econews.ir/5x3814791
شناسه : 3814791
تاریخ :
جهان اسلام باید برای مقابله با تجاوزات اسرائیل متحد شود اقتصاد ایران: سفیر یمن در ایران، گفت: مسئله اولی که جهان اسلام باید گرد آن جمع شوند، ضرورت مقابله با تجاوزات دشمن صهیونیستی علیه فرزندان فلسطین است.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

- اخبار استانها -

ابراهیم محمد الدیلمی، در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در سمنان، اظهار داشت: خاطرات زیادی از شهید  حسین امیرعبداللهیان وجود دارد، اما بزرگترین خاطره از ایشان، این است که در زمانی که همه ایستاده بودند و تماشا می‌کردند و بسیاری هم عقب‌نشینی کرده بودند، شهید امیرعبداللهیان به نمایندگی از محور مقاومت و محور فلسطین و قدس  در سطح دیپلماسی و  محافل بین‌المللی؛ چه در سازمان‌های بین‌المللی و چه منطقه‌ای، (برای دفاع از مردم فلسطین) ایستادگی کرد.

وی افزود: شهید امیرعبداللهیان همچنین در اظهارات شجاعانه خود بر حق فلسطینی‌ها در پایان دادن به موجودیت صهیونیستی در سرزمین فلسطین تاکید داشت.

سفیر یمن در ایران، گفت: وی همچنین تاکید می‌کرد که نبرد طوفان‌الاقصی یک نبرد به حق است. این دو مورد همان چیزی است که ما از شهید امیرعبداللهیان به عنوان اولین مرد دیپلماسی و قهرمان در این عرصه به یاد می‌آوریم.  

محمد الدیلمی بیان کرد: مسئله اولی که جهان اسلام باید گرد آن جمع شوند، ضرورت مقابله با تجاوزات دشمن صهیونیستی علیه فرزندان فلسطین است.

وی تصریح کرد: همه مشکلاتی که امت اسلامی ما، چه در سوریه، چه یمن، چه عراق و چه در هر مکان دیگری از آن رنج می‌برد، از دشمن صهیونیستی ناشی می‌شود و بنابراین قطب‌نما باید به سمت مقابله با این دشمن باشد. نابودی رژیم صهیونیستی خود به خود به همه مشکلاتی که امت اسلامی در سطح سیاسی، نظامی و اقتصادی از آن رنج می‌برد، پایان می‌دهد.

سفیر یمن در ایران خاطرنشان کرد: امت عربی و اسلامی به شدت در زمینه مقابله با رژیم صهیونیستی کوتاهی کرده و بسیاری از کشورهای (عربی) هستند که در هدف قرار دادن فرزندان امت اسلامی و فرزندان فلسطین، با دشمن صهیونیستی هم‌دست هستند. این خیانت و هم‌دستی با دشمن بهای سنگینی در سطح دولت‌ها و ملت‌ها خواهد داشت. مسئله فلسطین یک مسئله عادلانه در برابر دشمن جنایتکار و باطل صهیونیستی است.

انتهای پیام/