تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3814776
شناسه : 3814776
تاریخ :
لزوم مشارکت همه دستگاه‌های اجرایی لرستان برای برگزاری کنگره شهدا اقتصاد ایران: خرم‌آباد - استاندار لرستان بر لزوم مشارکت فعال همه دستگاه‌های اجرایی این استان برای برگزاری کنگره شهدا تأکید کرد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، ابوطالب شفقت ظهر امروز سه‌شنبه در شورای سیاست‌گذاری کنگره ملی شهدای لرستان، اظهار داشت: فردا مکان پیشنهادی برای اختصاص به دبیرخانه را بازدید خواهیم کرد که در نهایت با اجماع اعضای هیئت‌رئیسه به جمع‌بندی و انتخاب نهایی برسیم.

وی در مورد اختصاص مکان ثابت برای دبیرخانه کنگره، تصریح کرد: مکان دبیرخانه باید به‌گونه‌ای باشد که ظرفیت برگزاری جلسات تخصصی و همچنین هماهنگی کمیته‌های ۲۲ گانه را داشته باشد.

استاندار لرستان بر مشارکت فعال تمامی دستگاه‌های اجرایی برای برگزاری کنگره شهدا تأکید کرد و گفت: با انتخاب و ساماندهی دبیرخانه کنگره شهدا دستگاه‌های اجرایی و نهادها می‌توانند پیشنهادها و وظایف خود را در برگزاری کنگره از طریق دبیرخانه پیگیری کنند.

شفقت، اظهار کرد: قبل از برگزاری جلسات عمومی هماهنگی برگزاری کنگره کانون‌های اندیشه‌ورزی و کارگروه‌های تخصصی‌تر تشکیل و پیشنهادهای خود را به دبیرخانه اعلام خواهند کرد.

وی به برگزاری جلسه بعدی شورای سیاست‌گذاری نهایتاً ظرف ۱۵ روز آینده اشاره کرد و گفت: در جلسه آینده نقشه راه برگزاری کنگره و همچنین سازماندهی کلی برنامه‌های در دست اقدام تدوین و مشخص خواهند شد.

استاندار لرستان به بیانات رهبر معظم انقلاب در کنگره شهدای استان مازندران اشاره کرد و گفت: کنگره شهدا فرصت بزرگی است که منطق جبهه مقاومت را به فرهنگ انقلاب اسلامی ایران متصل کنیم.

شفقت، تأکید کرد: هدف غایی کنگره شهدا هدایت جامعه به سمت معنویت با ترسیم نقشه راه با استفاده از بیانات و فرمایشات مقام معظم رهبری است.