تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : خودرو
لینک : econews.ir/5x3814770
شناسه : 3814770
تاریخ :
نیسان سیلفی با قلب دوگانه اقتصاد ایران: عصر خودرو- یکی از گزینه های جذاب که در سامانه خودروهای وارداتی عرضه شد و توانست نظر مخاطبان را به خود جلب کند نیسان سیلفی آمیتیس خودرو است.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو»، برند نیسان از دیرباز درایران طرفداران زیادی داشته و این طرفداران که روز به روز تعدادشان اضافه هم می شود همیشه دنبال یک گزینه قابل اعتماد از برند های زاپنی هستند.حالا اما نیسان سیلفی آمیتیس خودرو میتواند یکی از گزینه های قابل اتکا برای این دست از علاقمندان باشد.

سیلفی با قلب دوگانه برق وبنزین (هایبرید)
نیسان سیلفی وارداتی آمیتیس خودرو نسخه e-power و از نوع هایبریدی مجهز به موتور بنزینی و الکتریکی در کنار یکدیگر است. این خودرو به پیشرانه 1.2 لیتری تنفس طبیعی و سه سیلندر مجهز است. این پیشرانه 72 اسب بخار قدرت تولید می کند. اما این توان جهت ایجاد قدرت حرکتی در خودرو استفاده نمی شود و در اصل باتری های خودرو با پیشرانه بنزینی شارژ می شود. سیلفی به یک موتور الکتریکی 136 اسب بخار با گشتاور 300 نیوتن متر مجهز است و با این قوای محرکه می تواند شتاب صفر تا 100 کیلومتر را در کمتر از 10 ثانیه به ثبت برساند.

 

از امکانات ایمنی و رفاهی سیلفی آمیتیس میتوان به سیستم کنترل پایداری الکترونیک خودروESP ، سیستم کنترل خودرو در سربالایی HAC ، سیستم پایش فشار باد لاستیک،سانروف برقی، فناوری LED چراغ ها، ترمز پارک برقی، اتوهلد، فرمان کمکی برقی، صندلی برقی راننده، تهویه اتوماتیک دوکاناله، شارژر بیسیم تلفن همراه، سیستم صوتی با نمایشگر 7  اینچی و 4 بلندگو، تریم داخلی چرم، دوربین ثبت وقایع، بازیافت انرژی هوشمند، دوربین عقب، استارت دکمه ای، شش کیسه هوا و...اشاره کرد.

آخرین باری که سیلفی از سوی شرکت آمیتیس در سامانه یکپارچه خودرو های وارداتی عرضه شد با قیمت 2 میلیارد و 230 میلیون تومان بوده است.