تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3814765
شناسه : 3814765
تاریخ :
آخرین مهلت پذیره نویسی شرکت تعاونی توسعه و عمران اصفهان اعلام شد اقتصاد ایران: اصفهان - عضو هیئت مدیره خانه صنعت و معدن استان اصفهان گفت: ۷ آبان ماه آخرین مهلت پذیره نویسی شرکت تعاونی توسعه و عمران شهرستان اصفهان است.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

رضا چینی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به پیگیری‌های ۳ سال گذشته برای دریافت مجوز راه‌اندازی شرکت تعاونی توسعه و عمران شهرستان اصفهان اظهار کرد: باید توجه داشت که اقشار، گروه، اصناف و فعالان اقتصادی، تولیدی، صنعتی، فعالان اجتماعی و … پیگیر راه‌اندازی این شرکت بودند.

وی با بیان اینکه پذیره نویسی برای این شرکت آغاز شده و با توجه به تقاضاهای اعلامی زمان پذیره نویسی تا ۷ آبان ماه تمدید شده است، تصریح کرد: همه تلاش ما مشارکت همه اقشار در این شرکت است چرا که باید نفع آن به همه اقشار جامعه به صورت عادلانه برسد.

عضو خانه صنعت اصفهان و عضو هیئت موشش شرکت تعاونی توسعه و عمران شهرستان اصفهان با بیان اینکه باید ۱۲ هزار نفر از شهروندان اصفهانی برای فاز اول در این شرکت تعاونی پذیره نویسی کنند، ابراز کرد: چون تمدید مجدد از نظر قانونی امکان پذیر نیست و فرآیند مهلت ثبت سامانه نیز تا تاریخ هفتم آبانماه پایان می‌پذیرد ضروری است شهروندان با مراجعه به محل پذیره نویسی فرآیند را تکمیل کنند.

وی با بیان اینکه سن بالای ۱۸ سال و اهل اصفهان و یا ساکن اصفهان بودن از شرایط ثبت‌نام در شرکت تعاونی توسعه و عمران اصفهان است، ابراز کرد: متقاضیان باید با مراجعه به اتاق تعاون استان اصفهان واقع در خیابان فیض، چهار راه رکن الملک مراجعه کنند.

چینی تصریح کرد: همچنین دریافت مدارک متقاضیان در خانه کارگر در خیابان ارتش، اتاق اصناف خیابان اردیبهشت، اتاق بازرگانی میدان فیض و خانه صنعت و معدن اصفهان واقع در خیابان هشت بهشت غربی امکان پذیر است.

وی تاکید کرد: ارزش هر سهام یک میلیون و ۵۰۰ هزار تومان است که با پرداخت یک سوم این هزینه پذیره نویسی انجام می‌شود و متقاضیان باید این هزینه را به شماره حساب شرکت تعاونی توسعه و عمران شهرستان اصفهان ۱۴۱۹/۲۱۱/۵۷۳۸۲۲۶/۱ نزد بانک توسعه شعبه بزرگمهر واریز کنند.

عضو هیئت مدیره خانه صنعت استان اصفهان با بیان اینکه با راه‌اندازی این شرکت همه قراردادهای رانتی دولت باید به این شرکت واگذار شود، گفت: همچنین همه قراردادهای پیمانی دولت نیز با ترک مناقصه به این شرکت واگذار خواهد شد و از این رو می‌تواند شرکت پر درآمدی باشد.

وی اضافه کرد: شرکت تعاونی توسعه و عمران اصفهان با همکاری تشکل‌های کارگری، اتاق تعاون، اتاق بازرگانی، اتاق اصناف، خانه صمت، کانون انجمن‌های کارفرمایی، کانون کارآفرینان برتر و اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان آغاز به کار کرده است.