تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3814746
شناسه : 3814746
تاریخ :
اجرای ۷۳ کیلومتر آسفالت و لایه حفاظتی در راه‌های دشتی اقتصاد ایران: بوشهر- رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان دشتی گفت: عملیات لکه گیری، آسفالت و اجرای لایه حفاظتی به طول ۷۳ کیلومتر و با اعتبار ۵۵۰ میلیارد ریال در دشتی در دست اجرا است.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، محمد یوسفی ظهر سه‌شنبه در بازدید از طرح‌های راهداری شهرستان دشتی اظهار کرد: در حال حاضر اقدامات ارزشمندی در جهت ایمن سازی و تردد آسان مردم در جاده‌ها در دست اجرا است.

وی افزود: عملیات لکه گیری و آسفالت در سه نقطه شهرستان از جمله محور کاکی-تا انتهای حوزه به طول ۱۸ کیلومتر، محور عربی-سرای عالی حسینی به طول ۱۰ کیلومتر و محور لاور شرقی به طول پنج کیلومتر است.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان دشتی اضافه کرد: همچنین ۴۰ کیلومتر لایه حفاظتی در سطح شهرستان در دست اجرا است.

وی بیان کرد: برای اجرای این پروژه‌ها که جمعاً به طول ۷۳ کیلومتر است ۵۵۰ میلیارد ریال اعتبار از محل اعتبارات ملی هزینه می‌شود.

یوسفی از تلاش‌های و حمایت‌های نماینده مردم دشتی و تنگستان، فرماندار دشتی، مدیر کل راهداری و معاون راه‌های استان تقدیر و تشکر کرد.