تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3814694
شناسه : 3814694
تاریخ :
رهایی گروگان در جنوب سیستان و بلوچستان اقتصاد ایران: بمپور- فرمانده انتظامی بمپور در جنوب سیستان و بلوچستان از رهایی یک گروگان با واکنش سریع پلیس در این شهرستان خبر داد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ پاریاد بیان کرد: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر گروگان‌گیری یک شهروند در سطح شهرستان بمپور، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت.

وی خاطرنشان کرد: مأموران انتظامی با انجام اقدامات اطلاعاتی و تخصصی، خودرو مورد نظر را در یکی از محلات ایرانشهر شناسایی و تحت تعقیب قرار داده که گروگانگیران به محض مشاهده پلیس از داخل خودرو به سمت مأموران تیراندازی و بلافاصله پلیس نیز مقابله به مثل نموده که در نهایت با رها کردن فرد ربوده شده از محل متواری شدند.

فرمانده انتظامی بمپور افزود: طی این درگیری یک دستگاه خودروی سواری از شهروندان در محل تردد داشته که بر اثر تیراندازی گروگانگیران خسارت دیده و هیچ گونه صدمات جانی به شهروندان وارد نشده است.

سرهنگ پاریاد در پایان تاکید کرد: پلیس تمام توان خود را برای دستگیری عاملان گروگانگیری و خسارت به خودرو شهروند به کار گرفته و در سریع‌ترین زمان ممکن دستگیر و به دستگاه عدالت خواهد سپرد.