تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3814653
شناسه : 3814653
تاریخ :
جبهه مقاومت از قله دفاع مقدس به کشورهای مظلوم منطقه رسید اقتصاد ایران: مشهد- مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با بیان اینکه جبهه مقاومت از قله دفاع مقدس به کشورهای مظلوم منطقه رسید، گفت: امروز جبهه مقاومت استوار و قدرتمندتر است‌.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار حسنعلی یوسفعلی‌زاده اظهار کرد: جنگ، چهره خشن گفتمان انسان‌ها با هم است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس بیان کرد: جنگ دو جبهه و چهره‌های زشت و زیبای بسیار دارد؛ این جدال بدون تلفات، خونریزی و خسارات رخ نمی‌دهد.

وی افزود: جنگ، همه اولیا و انبیا تلاش کردند که مردم به مرحله‌ای از رشد و کمال برسند که هدایت بشوند و مسیر رستگاری را طی کنند.

جمهوری اسلامی نسخه نجات را به بشریت القا کرده است

یوسفعلی‌زاده گفت: ۴۶ سال پیش و هنگامی که انقلاب شکوهمند اسلامی به پیروزی رسیده بود، نظام سلطه تحمل این پیروزی را نداشت و به هر شکل ممکن به فکر نابودی و بی‌اثر کردن این انقلاب بود. نظام جمهوری اسلامی به کوری چشم دشمنان، ساختار خودش را قدرتمندتر کرد و موفق شد الگو و نسخه نجات را به بشریت القا کند.

جبهه مقاومت از قله دفاع مقدس به کشورهای مظلوم منطقه رسید

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با خاطر نشان کردن اینکه جبهه مقاومت از قله دفاع مقدس به کشورهای مظلوم منطقه رسید، افزود: دشمنان تحمل دیدن روشن‌شدن یک چراغ در ایران را نداشتند اما امروز چلچراغ ایران اسلامی در جهان روشن است و جبهه مقاومت امروزه استوار و قدرتمند است‌.

وی اظهار کرد: خدا وعده شکست ستمگران و پیروزی حزب‌الله را داده است. امروز جمهوری اسلامی هم دست خودش و هم دست جبهه مقاومت را پرکرده و خواب را از چشم جهان‌خواران برده است.

یوسفعلی زاده خاطر نشان کرد: عملیات‌های طوفان الاقصی و وعده صادق، عمر اسرائیل را به ۷۰ سال عقب تر کشند و تلاش‌های مذبوحانه‌ای برای بقا دارد انجام می‌دهند، اما نفس‌های آخر را می کشند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس اظهار کرد: گنبد آهنین به‌قدری از کار افتاده است که پهپادهای مقاومت هرجایی را که بخواهند می‌زنند و آن افسانه نفوذناپذیری را برای همیشه از بین برده‌اند و او امروز به دنبال صیانت و حفاظت از افراد داخل خودش است تا مهاجرت معکوس نکنند.

وی بیان کرد: امروز شهید سلیمانی از سردار سلیمانی در جامعه بیشتر اثر دارد و چهره‌های نورانی شهدای جدید مانند شهید نیلفروشان نیز برای نابودی رژیم صهیونیستی در دل‌های مردم بیشتر اثرگذار هستند.

یوسفعلی زاده با اشاره به اینکه بنا بر بیانات رهبر معظم انقلاب، راهکار مقابله با جنگ ترکیبی، جهاد ترکیبی است، افزود: دشمن در حال القا آن بود که جبهه مقاومت با ازدست‌دادن برخی بزرگان و سربازان خود از کار خواهد افتاد و به‌زودی ایران را مورد هدف قرار می‌دهد اما جمعه نصر و حضور مقام معظم رهبری در جمع مردم و فضای باز بعد از عملیات وعده صادق ۲ همه آن را زیر سوال برد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس اظهار کرد: درحالی‌که رژیم سعی داشت به جهانیان بگوید بدون شهید نصرالله، حزب‌الله وجود ندارد، امروز حزب‌الله عملیاتی‌تر از قبل، برق چشم دشمن را گرفته است.

وی خاطر نشان کرد: عملیات‌های طوفان الاقصی و وعده صادق، عمر اسرائیل را به ۷۰ سال عقب تر کشند و تلاش‌های مذبوحانه‌ای برای بقا دارد انجام می‌دهند، اما نفس‌های آخر را می کشند.

افسانه نفوذ ناپذیری اسرائیل از بین رفته است

یوسفعلی زاده اظهار کرد: گنبد آهنین به‌قدری از کار افتاده است که پهپادهای مقاومت هرجایی را که بخواهند می‌زنند و آن افسانه نفوذناپذیری را برای همیشه از بین برده‌اند و او امروز به دنبال صیانت و حفاظت از افراد داخل خودش است تا مهاجرت معکوس نکنند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس بیان کرد: امروز شهید سلیمانی از سردار سلیمانی در جامعه بیشتر اثر دارد و چهره‌های نورانی شهدای جدید مانند شهید نیلفروشان نیز برای نابودی رژیم صهیونیستی در دل‌های مردم بیشتر اثرگذار هستند.

وی با اشاره به اینکه بنا بر بیانات رهبر معظم انقلاب، راهکار مقابله با جنگ ترکیبی، جهاد ترکیبی است، افزود: دشمن در حال القا آن بود که جبهه مقاومت با ازدست‌دادن برخی بزرگان و سربازان خود از کار خواهد افتاد و به‌زودی ایران را مورد هدف قرار می‌دهد اما جمعه نصر و حضور مقام معظم رهبری در جمع مردم و فضای باز بعد از عملیات وعده صادق ۲ همه آن را زیر سوال برد.

یوسفعلی زاده اظهار کرد: درحالی‌که رژیم سعی داشت به جهانیان بگوید بدون شهید نصرالله، حزب‌الله وجود ندارد، امروز حزب‌الله عملیاتی‌تر از قبل، برق چشم دشمن را گرفته است.