تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3814513
شناسه : 3814513
تاریخ :
تخریب و آزادسازی ١٢ فقره ساخت و ساز غیرمجاز اراضی کشاورزی اقتصاد ایران: اسلامشهر- مدیر جهادکشاورزی اسلامشهر از تخریب و آزادسازی ١٢ فقره ساخت و ساز غیرمجاز اراضی کشاورزی در این شهرستان خبر داد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، مسعود ایلکا مدیرصبح سه شنبه در جمع خبرنگاران گفت: با اقدامات صورت گرفته زمینه آزاد سازی ۵۲ هزار متر مربع از اراضی کشاورزی «قاسم آباد خشکه» از توابع اسلامشهر فراهم شد.

مدیر جهاد کشاورزی اسلامشهر اظهار کرد: نظر به ضرورت عمل به وظایف و تکالیف قانونی از سوی مدیریت جهادکشاورزی اسلامشهر در راستای مقابله قاطع و اثرگذار با تغییر غیرمجاز کاربری اراضی کشاورزی کوچک‌ترین اغماضی نخواهیم داشت.

وی افزود: در راستای تبصره ۲ ماده ١٠ قانون پس از اخذ دستور از مقام محترم قضائی و هماهنگی‌های به عمل آمده نسبت به تخریب ١٢ فقره از ساخت و سازهای غیرمجاز در اراضی کشاورزی موسوم به «قاسم آبادخشکه» از توابع بخش چهاردانگه اسلامشهر، مشتمل بر سالن، سوله، کانکس، دیوارکشی و غیره اقدام که از ماحصل آن ۵٢٠٠٠ متر مربع از اراضی آزادسازی شد.

مدیر جهادکشاورزی اسلامشهر خاطر نشان ساخت: لازم می‌دانم از حمایت‌های بی دریغ فرماندار، رئیس محترم حوزه قضائی چهاردانگه، بخشدار چهاردانگه، شهردار اسلامشهر و عوامل محترم ستاد فرماندهی انتظامی و کلانتری چهاردانگه قدردانی کنم.