تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : ورزش
لینک : econews.ir/5x3814505
شناسه : 3814505
تاریخ :
روزنامه الوطن: طارمی و آزمون دو صلاح خطرناک ایران هستند اقتصاد ایران: روزنامه الوطن قطر در گزارشی به دیدار تیم های ملی فوتبال ایران و قطر پرداخت و از سردار آزمون و مهدی طارمی به عنوان دو بازیکن موثر تیم کشورمان نام برد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، تیم‌های ملی فوتبال ایران و قطر در هفته چهارم رقابت‌های انتخابی جام جهانی ۲۰۲۶ امروز سه شنبه ۲۴ مهر در ورزشگاه راشد دبی به مصاف هم می‌روند.

روزنامه الوطن در گزارشی به این بازی پرداخت و مهدی طارمی و سردار آزمون را دو بازیکن مؤثر در ترکیب ایران نامید. در گزارش این روزنامه آمده است: تیم ملی فوتبال قطر با چالش‌های بزرگی در برابر تیم ملی ایران مواجه است، به ویژه در خط دفاعی؛ با توجه به قدرت هجومی بالای تیم ایران، که شامل بازیکنان مطرحی همچون مهدی طارمی مهاجم اینترمیلان، سردار آزمون بازیکن سابق بایرلورکوزن و علیرضا جهانبخش، مسئولیت خط دفاعی قطر به شدت افزایش می‌یابد.

سرمربی قطر، مارکیز لوپز، با توجه به این قدرت هجومی ممکن است به استراتژی قبلی خود که در دو بازی ابتدایی مقابل امارات و کره شمالی استفاده کرده بود، بازگردد. این استراتژی شامل استفاده از پنج مدافع است، با اضافه شدن طارق سلمان به خط دفاعی، او باید از سه بازیکن در میانه میدان به عنوان مدافع استفاده کند.

اگر لوپز این برنامه را اجرا کند، تعداد مهاجمان قطر از سه به دو کاهش می‌یابد و او می‌تواند روی اکرم عفیف و معز علی حساب کند.

قطر باید با دقت و آمادگی کامل به مصاف ایران برود تا بتواند از پس این قدرت هجومی برآید و نتیجه‌ای مثبت کسب کند. لازم به ذکر است که این دیدار از ساعت ۱۹:۳۰ برگزار می‌شود.