تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : ورزش
لینک : econews.ir/5x3814470
شناسه : 3814470
تاریخ :
اعتراض‌ها جواب داد؛ پرداخت پول بانوان والیبال نشسته ذوب‌آهن اقتصاد ایران: با اعتراض تیم والیبال نشسته بانوان ذوب‌آهن، اعضای این تیم باقیمانده مبلغ قرارداشان را پس از هشت ماه دریافت کردند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

- اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، باشگاه ذوب‌آهن چندی قبل اعلام کرد قصد تیم‌داری در رشته‌های مختلف به غیر از فوتبال را ندارد؛ تصمیمی که به معنای پایان فعالیت در رشته‌های غیرفوتبالی بود.

 

یکی از این رشته‌ها والیبال نشسته بود، رشته‌ای که ذوبی‌ها در بخش مردان نایب قهرمان لیگ برتر شدند و در بخش بانوان نیز به مقام سوم دست یافتند. نکته مهم راجع به این دو تیم عدم پرداخت بیش از 50 درصد از مبلغ قراردادی اعضای تیم‌ها بود.

این اتفاق اعتراض شدید هادی رضایی سرمربی تیم مردان و لیلا بریانیان سرمربی تیم بانوان را به همراه داشت. بریانیان چند روز قبل در گفت‌وگو با تسنیم اظهار داشت: «برای تیم بانوان فقط 30 درصد از مبالغ فصل قبل پرداخت شده و این در حالی است که قرارداد بانوان خیلی کمتر از قرارداد اعضای تیم مردان است. ما باقیمانده مطالبات تمام اعضای تیم را محاسبه کردیم و مشخص شد که طلب‌مان از ذوب‌آهن فقط 300 میلیون تومان است، اما هنوز این پول هم به حساب‌مان واریز نشده است. بچه‌های ما اکثراً بانوانی هستند که شغلی ندارند و روی این پول حساب کرده بودند تا برای تهیه وسایل کمکی همچون پروتز، عصا یا ویلچر اقدام کنند، اما متأسفانه این برای اولین بار در طول یک دهه گذشته است که این اتفاق می‌افتد».

به دنبال این مصاحبه و طبق هماهنگی‌هایی که صورت گرفته بود، جلسه‌ای بین اعضای تیم والیبال نشسته بانوان با نیما نکیسا مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن برگزار و این قول داده شد که مطالبات آنها به‌زودی پرداخت شود.

این اتفاق روز گذشته رخ داد و با همکاری شرکت ذوب‌آهن، اعضای تیم والیبال نشسته ذوب‌آهن الباقی مبلغ قراردادشان را دریافت کردند.

البته هنوز مشخص نیست که ذوبی‌ها به تیم‌داری در والیبال نشسته ادامه خواهند داد یا تصمیم‌شان برای عدم تیم‌داری در این رشته قطعی است.

انتهای پیام/