تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3814448
شناسه : 3814448
تاریخ :
استاندارد دیلم نظارت دقیق بر واحدهای تولیدی و خدماتی داشته باشد اقتصاد ایران: بوشهر- فرماندار دیلم گفت: اداره استاندارد باید با نظارت دقیق بر واحدهای تولیدی و خدماتی مشمول مقررات استاندارد، موجبات اعتماد مردم به این علامت حیاتی را بیش از پیش فراهم سازد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، محمد اسدی صبح سه شنبه در نشست با رئیس و کارکنان اداره استاندارد شهرستان دیلم به مناسبت هفته استاندارد ضمن تبریک این هفته و قدردانی از زحمات، پیگیری‌ها و فعالیت‌های این اداره در شهرستان با اشاره به نقش مهم استاندارد در جامعه افزود: اداره استاندارد باید با نظارت دقیق بر واحدهای تولیدی و خدماتی مشمول مقررات استاندارد، موجبات اعتماد مردم به این علامت حیاتی را بیش از پیش فراهم سازد.

فرماندار شهرستان دیلم در ادامه به اهمیت استاندارد اشاره کرد و گفت: استاندارد یکی از مؤلفه‌های مهم زندگی امروزه به شمار می‌رود که از حقوق مادی و معنوی مصرف کنندگان صیانت می‌کند.

وی افزود: استانداردها راه مهمی برای تضمین ایمنی و کاهش خطرات و توجه به حقوق شهروندی و باعث اعتماد و اطمینان خاطر مشتریان و مصرف کنندگان است.

مهدی خلفی رئیس اداره استاندارد شهرستان دیلم در این نشست به بیان اهداف و برنامه‌های این اداره پرداخت و ضمن تشریح وظایف، مسئولیت‌ها و اختیارات قانونی اداره استاندارد، گزارشی از فعالیت‌های این اداره در زمینه‌های مختلف ارائه کرد.