تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3814420
شناسه : 3814420
تاریخ :
امروز لازم است تا مساجد و پایگاه‌های بسیج هر محله محور باشند اقتصاد ایران: همدان ـ مدیر کل تبلیغات اسلامی همدان گفت: امروزه لازم است تا مساجد و پایگاه‌های بسیج هر محله محور باشند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر حجت‌الاسلام رضا غلامی روشن در نشست با حجت الاسلام نجار نماینده ولی فقیه در سپاه انصار الحسین همدان با اشاره به اینکه در راستای همکاری با بسیج سازمان تبلیغات کارهای خوبی را دنبال می‌کند و اقدامات خوبی تا کنون با همکاری بسیج انجام شده اظهار کرد: در حوزه تعامل و همکاری نگاه ما بر این است که در راستای فرمایشات رهبری برای پیشبرد اهداف و برنامه‌ها کار جبهه‌ای داشته باشیم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی همدان با تاکید بر اینکه برای کار جبهه‌ای باید همکاری و هم افزایی بین همه دستگاه‌های فرهنگی وجود داشته باشد و کارها بر اساس اولویت پیش برود گفت: تعامل باید جدی باشد تا بتوان به سمت موفقیت حرکت کنیم.

وی با اشاره به اینکه در راستای همکاری با بسیج محلات و با نگاه هم افزایی کار مشترکی را تعریف کردیم تصریح کرد: باید کارهای مشترک را تقویت کنیم.

غلامی روشن با تاکید بر اینکه باید کارهای جدید را با توجه به ظرفیت‌های که داریم شروع و تقویت کنیم و در فضای پیش رو این نیازمند نگاهی نو و تحولی است تصریح کرد: مبنا و اساس کار و راهبرد ما باید بر مبانی رهبری بوده و در این راستا لازم است تا شرایط و مخاطبان را نیازسنجی کنیم.

وی با اشاره به اینکه در یک بخش در حال حاضر نیازمند ارتباط بیشتر با گروه‌های نوجوانان و جوانان هستیم چرا که ما با این گروه سنی ارتباط میدانی نداریم و این یک خلأ است گفت: باید گروه‌ها و مخاطبان که همان قشر نوجوانان وجوانان هستند بر اساس گفتمان انقلاب اسلامی پیش ببریم و نگاه ما همان نگاه تمدنی سازی باشد که مقام معظم رهبری بر آن تاکید دارند.

مدیر کل تبلیغات اسلامی همدان با تاکید بر اینکه ما سرمایه‌های خوبی داریم و باید تهدیدها و آسیب‌ها را همان طور که رهبری تاکید دارند به فرصت تبدیل کنیم یادآور شد: انقلاب اسلامی ما به رهبری امام راحل از دل تهدیدات شکل گرفت و همان کوخ نشین‌ها و مستضعفان به میدان آمدند و در دل تهدید دست به دست هم داده و ثمره آن انقلاب اسلامی شد.

وی تاکید کرد: امروز نیز با نگاه تمدنی باید با الگو گیری از فرمایشات و هنر رهبری در این زمینه الگو برداری کرده و از این فرصت‌ها استفاده شود.

غلامی روشن با بیان اینکه امروز مساجد و پایگاه‌های بسیج هر محله باید محور باشد و برنامه مسجد محوری پیش برود و از همه ظرفیت‌های شبکه‌های تبلیغی و بسیج طلاب و شبکه تبلیغ استفاده شود یادآور شد: با توجه به جنگ ترکیبی دشمن و ستاد تبلیغی دشمن هم افزایی و همکاری بیشتر بین پایگاه‌های بسیج و شبکه تبلیغ می‌تواند مؤثر باشد. باید یک برنامه مؤثر و مفید ارائه داد و این عرصه را تقویت کرد.

وی با اشاره به تأکیدات رهبر معظم انقلاب در حوزه جهاد تبیین و حفظ و نگهداری سنگر جهاد تببین و استمرار مسیر آن در حوزه‌های دیگر گفت: امروز سازمان تبلیغات با هم افزایی و مشارکت و حضور همه گروه‌ها شامل گروه‌های مردمی، بانوان، رسانه و.... برنامه‌های خوبی را پییش گرفته تا بتوانند اتفاقات خوبی را در این حوزه رقم بزند.

وی ادامه داد: باید بیشتر ظرفیت‌ها را شناسایی کنیم و از همه گروه‌های مردمی و مشارکت آن‌ها در برنامه‌های مختلفی بهره ببریم.