تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3814373
شناسه : 3814373
تاریخ :
استاندارد عامل دوام و تقویت فعالیت‌های اقتصادی است اقتصاد ایران: کرج- نماینده مردم استان البرز در مجلس خبرگان رهبری گفت: استاندارد عامل رونق، دوام و تقویت فعالیت‌های اقتصادی است که موجب افزایش توان بخشی اقتصاد کشور می‌شود.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، آیت الله حسین ردایی به مناسبت روز جهانی استاندارد ضمن قدردانی از فعالان اقتصادی و کارکنان سازمان ملی استاندارد گفت: استاندارد یک نهاد حمایتی برای انتقال علم و دانش به تولیدکننده هاست و موجب استحکام بخشی به فعالیت‌های اقتصادی در کشور می‌شود.

نماینده مردم استان البرز در مجلس خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: استاندارد امروزه دیگر ایستایی و توقف ندارد و انگیزه استاندارد در کشور به معنای ایجاد مانع نیست. استاندارد عامل رونق، دوام و تقویت فعالیت‌های اقتصادی است که موجب افزایش توان بخشی اقتصاد کشور می‌شود.

آیت الله ردایی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اهمیت استانداردهای حلال در کشور و دنیا، خواستار توجه به الزامات دینی در استانداردهای کشور و توجه به دو عامل مهم استانداردهای حلال و تأثیر معنویت استانداردهای حلال بر اساس شاخص‌های دینی در آینده شد.

وی در پایان عنوان کرد: در نگاه دینی استاندارد یعنی نظارت همراه با رعایت و به منظور جلوگیری از مفاسد اقتصادی. وجود استاندارد ضروری بوده و نگاه فعالان اقتصادی باید این باشد که استاندارد یک نهاد حمایتی برای انتقال علم و دانش به تولیدکننده هاست.