تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : سبک زندگی
لینک : econews.ir/5x3814366
شناسه : 3814366
تاریخ :
اعتراف روزنامه صداوسیما به بی‌اثر بودن فیلترها اقتصاد ایران: روزنامه جام‌جم (ارگان صداوسیما) برای اثبات پرمخاطب بودن سریال طوبی، به آمارهای فضای مجازی استناد کرده و دو پلتفرم فیلترشده را -که نام بردن از آنها در رادیو و تلویزیون ممنوع است- شاهدمثال این استدلال قرار داده است.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

روزنامه جام‌جم (ارگان صداوسیما) برای اثبات پرمخاطب بودن سریال طوبی، به آمارهای فضای مجازی استناد کرده و دو پلتفرم فیلترشده را -که نام بردن از آنها در رادیو و تلویزیون ممنوع است- شاهدمثال این استدلال قرار داده است.

جالب اینکه در همین آمار (که چگونگی به دست آوردن آن هم محل سوال است) میزان بازدیدهای اینستاگرام اختلاف شگفت‌انگیزی با بقیه پلتفرم‌های داخلی دارد.

آیا هنوز باید برای فیلتر کردن و فیلترشکن هزینه کرد؟