تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : خودرو
لینک : econews.ir/5x3814336
شناسه : 3814336
تاریخ :
کامیون «فورس ۳.۸ تن» روی خط فروش لیزینگی اقتصاد ایران: گروه بهمن از آغاز فروش لیزینگی کامیون فورس ۳.۸تن با امکان انتخاب اقساط بلندمدت تا ۳۶ماهه خبر داد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

براساس اعلام شرکت بهمن‌دیزل از نیمه مهرماه جاری، طرح فروش کامیون فورس ۳.۸تن با اقساط ۶، ۱۲، ۲۴ و ۳۶ ماهه با ارائه دو ضامن معتبر از طریق وب‌سایت bahmanleasing.bahman.ir آغاز شده است.

مبلغ پیش‌پرداخت کامیون فورس ۳.۸تن در این طرح ۴۷۷میلیون و ۲۳۶هزار تومان تعیین شده است که با احتساب نرخ بیمه بدنه ۱۱میلیون و ۷۵۳هزار تومانی، این مبلغ به ۴۹۰میلیون تومان تبدیل می‌شود.

تحویل کامیون فورس ۳.۸ تن در این طرح، ۴۵ روز کاری پس از تکمیل مدارک، تایید مدارک و عقد قرارداد تعیین شده است. خرید کامیون فورس ۳.۸ تن در طرح فروش لیزینگی نیاز به ارائه دو ضامن معتبر از سوی متقاضی دارد.

مهم‌ترین نکته در طرح فروش شرکت بهمن دیزل، امکان انتخاب بازپرداخت با چک‌های ماهانه، دوماهه و سه‌ماهه برای خریداران است. بازپرداخت اقساط در مدل ماهانه با شش فقره چک به مبلغ ۸۳میلیون و ۲۱۳هزار تومان امکان‌پذیر است.

بازپرداخت اقساط در مدل ۱۲ماه با ۱۲ فقره چک به مبلغ ۴۵میلیون و ۸۵۴هزار تومان امکان‌پذیر است. بازپرداخت اقساط در مدل ۲۴ماهه با ۲۷میلیون و ۵۸۶هزار تومان در ۲۴ فقره چک امکان‌پذیر است.

بازپرداخت اقساط در مدل ۳۶ماهه با مبلغ ۲۱میلیون و ۸۱۹هزار تومان در ۳۶ فقره چک امکان‌پذیر است. در روش‌۲۴ و ۳۶ ماهه، مبلغ ۶۱۳ یا ۸۱۶ هزار تومان به عنوان هزینه بیمه بدنه برای سال‌های بعدی محاسبه خواهد شد.

در شیوه بازپرداخت دوماه یک‌بار خریداران باید نسبت به انتخاب ماه‌های بازپرداخت اقساط، به صدور دو ماه یک‌بار چک در وجه شرکت اقدام کنند. متقاضیان خرید کامیون فورس ۳.۸ تن در این مدل باید از ۳ تا ۱۸ فقره چک متناسب با تعداد ماه‌های بازپرداخت، در وجه شرکت اقدام کنند.

مبلغ اقساط در مدل شش‌ماهه از ۱۶۸میلیون و ۹۴۷هزار تومان شروع می‌شود و سقف آن مبلغ ۴۴میلیون و ۱۸هزار تومان برای مدل ۳۶ماهه خواهد بود.

در این مدل نیز مبلغی به عنوان اقساط بیمه بدنه سال‌های بعد به مدل ۲۴ و ۳۶ ماهه افزوده خواهد شد. آخرین انتخاب متقاضیان در این طرح نیز بازپرداخت سه‌ماه یک‌بار اقساط خواهد بود.

در این روش خریدار باید به ازای هر سه ماه یک فقره چک در وجه شرکت صادر کند. کمترین مبلغ متعلق به بازپرداخت ۶ ماهه با دو فقره چک به مبلغ ۲۵۷میلیون و ۱۶۲هزار تومان است و بیشترین مبلغ نیز به بازپرداخت ۳۶ماهه با ۱۲ فقره چک به مبلغ ۶۶میلیون و ۵۹۹هزار تعلق می‌گیرد.

در این روش نیز هزینه بیمه بدنه سال‌های بعد به مدل بازپرداخت ۲۴ و ۳۶ ماهه افزوده می‌شود که از یک‌میلیون و ۸۳۷‌هزار تومان تا ۲‌میلیون و ۴۴۹ هزار تومان، متغیر است.