تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : راهنمای خرید
لینک : econews.ir/5x3814326
شناسه : 3814326
تاریخ :
معدن چادرملو الگوی ایمنی اقتصاد ایران: شرکت معدنی و صنعتی چادرملو تلاش نموده است با اعمال بالاترین اصول و استانداردهای معمول، علاوه بر ارتقاء معیارهای سلامت و ایمنی، نسبت به کاهش حوادث و افزایش بهره وری نیروی انسانی گام های مثبت و موثری بردارد .

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

- اخبار بازار -

از آنجا که یکی از مهمترین شاخص های فعالیت معدنکاری پیاده سازی استانداردهای مدیریت ایمنی و بهداشت در کارگاهها به منظور تضمین سلامت، کاهش ریسک حوادث و افزایش ضریب امنیت شغلی است  شرکت معدنی و صنعتی چادرملو تلاش نموده است با اعمال بالاترین اصول و استانداردهای معمول، علاوه بر ارتقاء معیارهای سلامت و ایمنی، نسبت به کاهش حوادث و افزایش بهره وری نیروی انسانی گام های مثبت و موثری بردارد .
نصب تجهیزات پیشرفته الکترونیکی سنجش تحرکات دیواره معدن، نظارت و کنترل هوشمند تمامی عملیات معدنکاری از طریق سیستم دیسپچینگ برای اولین بار در معادن کشور. استقرار ماشین آلات ایمنی و آتش نشانی در مکانهای خطر پذیر و تامین تجهیزات امدادرسانی و بهداشتی و درمانی و نیز برگزاری مستمر دوره های آموزش ایمنی در محیط کار، از جمله اقدامات موثر در ارتقاء شاخصهای ایمنی در مجتمع های معدنی و صنعتی چادرملو بوده است .

انتهای پیام/