تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3814293
شناسه : 3814293
تاریخ :
وزش شدید باد همراه با توده گرد و غبار استان زنجان را فرا می گیرد اقتصاد ایران: زنجان-مدیرکل هواشناسی استان زنجان، از وقوع وزش شدید باد در استان خبر داد و گفت: در این راستا با توجه به وزش شدید باد شاهد وقوع غبار محلی و خیزش گرد و خاک خواهیم بود.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

محمدرضا رحمان نیا در گفتگو با خبرنگار مهر، به وضعیت جوی استان زنجان طی چند روز آینده اشاره کرد و گفت: آسمان اغلب مناطق استان قسمتی ابری خواهد بود که از بعد از ظهر بر میزان پوشش ابرها افزوده می‌شود.

وی ابراز کرد: با توجه به بارش باران احتمال وقوع رعد و برق وجود دارد که در این میان شهروندان در ارتفاعات کوهستانی تردد نکنند.

مدیرکل هواشناسی استان زنجان، از وقوع وزش باد شدید در استان خبر داد و گفت: در این راستا با توجه به وزش باد شدید شاهد وقوع غبار محلی و خیزش گرد و خاک خواهیم بود که در این میان افرادی که بیماری‌های زمینه‌ای دارند در حد ممکن بیرون از خانه تردد نکنند.

رحمان نیا تاکید کرد: از روز شنبه هفته آینده شاهد کاهش تدریجی دما خواهیم بود که روزهای دوشنبه و سه شنبه دما افت قابل توجهی پیدا می‌کند بر همین اساس در این میان کشاورزان اقدامات لازم برای حفاظت از محصولات خود را مد نظر قرار دهند.

رحمان نیا افزود: فعلی شهر زنجان ۹ درجه سانتیگراد است که این میزان دما نسبت به روز گذشته در همین ساعت چند درجه‌ای کاهش یافته است.