تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : چهره ها
لینک : econews.ir/5x3814261
شناسه : 3814261
تاریخ :
هاآرتص: حمله پهپادی فاجعه‌بارترین حمله حزب‌الله بود اقتصاد ایران: یک روزنامه صهیونیستی با اذعان به ناتوانی سامانه‌های دفاع موشکی رژیم صهیونیستی در برابر پهپادهای حزب الله لبنان، حمله به پایگاه تیپ گولانی را بدترین حمله از یک سال پیش تاکنون ارزیابی کرد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، روزنامه صهیونیستی هاآرتص در گزارشی به حمله پهپادی حزب الله لبنان به پایگاه تیپ گولانی رژیم صهیونیستی در جنوب حیفا اشاره و تاکید کرد که این حادثه پیچیدگی‌های تعامل با پهپادها را برای ارتش اسرائیل نشان داد.

این روزنامه صهیونیستی می‌افزاید که حمله پهپادی به پایگاه گولانی فاجعه بارترین حمله حزب الله از زمان آغاز جنگ در بیش از یک سال گذشته تاکنون بوده است.

شامگاه یکشنبه سیزدهم اکتبر، مقاومت اسلامی لبنان در عملیاتی کم‌نظیر موفق شد پس از شناسایی محیطی توسط پهپاد هدهد و سپس با استفاده از پهپادهای انتحاری کلاس ابابیل به بخش سالن غذاخوری تیپ گولانی در منطقه بنیامینا در عکا حمله کند. به گزارش «تایمز اسرائیل» در جریان این حمله حداقل ۴ صهیونیست به هلاکت رسیده و ۷ نفر دیگر به شدت زخمی شدند. علاوه بر این ۶۸ نظامی دیگر ارتش اسرائیل در اثر برخورد پهپاد یاد شده زخمی شدند.