تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : ورزش
لینک : econews.ir/5x3814201
شناسه : 3814201
تاریخ :
روز حیثیتی مانچینی و برانکو در گروه مرگ/ برنامه دور چهارم مسابقات اقتصاد ایران: دور چهارم مسابقات انتخابی جام جهانی ۲۰۲۶ در آسیا در حالی برگزار خواهد شد که تیم های قطر و امارات تلاش می کنند به ایران و ازبکستان برسند و مانچینی و برانکو برای فرار از بحران می‌جنگند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، دور چهارم از مرحله سوم رقابت‌های انتخابی جام جهانی ۲۰۲۶ فوتبال امروز سه شنبه ۲۴ مهر با برگزاری ۹ دیدار برگزار خواهد شد و در مهمترین بازی‌ها استرالیا میزبان ژاپن خواهد بود و تیم ملی ایران هم در امارات از قطر میزبانی خواهد کرد. همچنین روبرتو مانچینی و برانکو ایوانکوویچ که تحت انتقادات زیادی قرار دارند به مصاف حریفان می‌روند.

برنامه بازی‌های امروز به شرح زیر است:

* ژاپن - استرالیا؛ ۱۴:۰۵
* کره جنوبی - عراق؛ ۱۴:۳۰
* چین - اندونزی؛ ۱۵:۳۰
* ازبکستان - امارات؛ ۱۷:۳۰
* قرقیزستان - کره شمالی؛ ۱۷:۳۰
* ایران - قطر؛ ۱۹:۳۰
* اردن - عمان؛ ۱۹:۳۰
* فلسطین - کویت؛ ۱۹:۳۰
* عربستان - بحرین؛ ۲۱:۳۰

روز حیثیتی مانچینی و برانکو در گروه مرگ/ برنامه دور چهارم مسابقات

گروه A؛ تلاش قطر و امارات برای رسیدن به مدعیان

در این گروه که تیم ملی کشورمان هم حضور دارد از ساعت ۱۷:۳۰ دو دیدار برگزار می‌شود. تیم ملی ازبکستان که صدرنشین گروه است میزبان امارات خواهد بود. ازبکستان در بازی آخر خود برابر تیم ملی ایران به تساوی بدون گل رسید و امارات هم در حالی که تا دقایق پایانی بازی از کره شمالی پیش بود در نهایت به تساوی رضایت داد.

همچنین از همین ساعت تیم‌های قرقیزستان و کره شمالی رو در روی هم قرار می‌گیرند. قرقیزستان در بازی آخر خود با نتیجه ۳ بر یک مغلوب قطر شده بود.

از ساعت ۱۹:۳۰ هم تیم ملی ایران در امارات پذیرای قطر خواهد بود. تیم ملی ایران در جدول این گروه ۷ امتیازی است و به دلیل تفاضل گل پایین‌تر نسبت به ازبکستان در رده دوم قرار دارد. قطر هم با ۴ امتیاز و به دلیل تفاضل کمتر نسبت به امارات چهارم است.

روز حیثیتی مانچینی و برانکو در گروه مرگ/ برنامه دور چهارم مسابقات

گروه B؛ دوئل کره جنوبی و عراق

در مهمترین دیدار گروه B از ساعت ۱۴:۳۰ تیم ملی فوتبال کره جنوبی میزبان عراق خواهد بود. این دو تیم با ۷ امتیاز در رده‌های اول و دوم گروه قرار دارند و در صورتی که هرکدام از تیم‌ها بتوانند ۳ امتیاز این بازی حساس را کسب کنند گام بلندی برای رسیده به جام جهانی خواهند برداشت.

تیم ملی اردن هم از ساعت ۱۹:۳۰ میزبان عمان است. اردن با ۴ امتیاز در رده سوم قرار دارد و در صورتی که نایب قهرمان جام ملت‌های آسیا بخواهد شانسی برای صعود مستقیم به جام جهانی داشته باشد باید بتواند در این بازی از سد عمان عبور کند.

تیم‌های ملی کویت و فلسطین هم از ساعت ۱۹:۳۰ به مصاف هم خواهند رفت. این دو تیم در انتهای جدول گروه قرار دارند.

روز حیثیتی مانچینی و برانکو در گروه مرگ/ برنامه دور چهارم مسابقات

گروه C؛ مانچینی و برانکو به دنبال فرار از بحران

در گروه مرگ انتخابی جام جهانی هم از ساعت ۱۴:۰۵ تیم ملی ژاپن میزبان استرالیا است. ژاپنی‌ها با کسب ۳ پیروزی از ۳ دیدار قبلی خود نشان داده اند جدی ترین مدعی صعود به جام جهانی هستند. استرالیا هم در کنار عربستان و بحرین تیم‌های ۴ امتیازی گروه هستند.

تیم ملی فوتبال چین هم با هدایت برانکو ایوانکوویچ که نتایج بسیار بدی گرفته است و با ۳ امتیاز در قعر جدول قرار دارد از ساعت ۱۴:۳۰ میزبان اندونزی خواهد بود.

در یکی دیگر از دیدارهای حساس این گروه، تیم ملی عربستان از ساعت ۲۱:۳۰ پذیرای بحرین خواهد بود. عربستان با هدایت روبرتو مانچینی نتوانسته است نتایج مطلوب خود را کسب کند و شاگردان این سرمربی ایتالیایی امیدوارند با پیروزی از دیدار خانگی از بحران خارج شوند.