تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3814078
شناسه : 3814078
تاریخ :
شهرداری‌ها در حل بحران آب اصفهان همکاری کنند اقتصاد ایران: اصفهان -معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان گفت: انتظار می‌رود شهرداری های استان اصفهان برای حل چالش‌های بزرگ به ویژه بحران آب همکاری کنند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، مهران زینلیان معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان شامگاه دوشنبه در گردهمایی شهرداران استان، اظهار کرد: استان اصفهان سرشار از ظرفیت و استعدادهای قابل توجهی است که بخشی از آن ظرفیت نیروی انسانی متخصص و متعهد این استان است.

وی با اشاره به اینکه شهرداران در خط مقدم جبهه خدمت‌رسانی به مردم فعالیت می‌کنند، ادامه داد: در استانداری اصفهان با افتخار و اعتقاد تلاش کردیم پشتیبانی‌های لازم را از شهرداران استان انجام دهیم و در این راستا کوتاهی نکنیم.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان عنوان کرد: کارگروه‌هایی که در دفتر امور شهری و شوراهای استانداری برای پیشبرد امور شهرداران تشکیل شده است راهگشا بوده لذا دو کارگروه رفاهی و بازرگانی نیز به مجموعه کارگروه‌های دفتر امور شهری اضافه و امور مرتبط از طریق این دو کارگروه پیگیری شود.

زینلیان با تأکید بر تقویت بخش بازرگانی در سازمان همیاری شهرداری‌های استان، اظهار کرد: تقویت شهرداری‌ها منجر به خدمت‌رسانی بهتر به مردم خواهد شد لذا در این خصوص می‌توان با ایجاد تفاهم‌نامه‌های کاربردی با سایر ارگان و سازمان‌ها روند تجهیز شهرداری‌های استان را تسهیل کرد.

وی ادامه داد: در سه سال گذشته تلاش کردیم بانک املاک و مستغلات سازمان همیاری شهرداری‌های استان را تقویت کنیم و امیدواریم با پیگیری‌های مضاعف بتوانیم بنیهٔ این سازمان که متعلق به شهرداری‌ها است را تقویت کنیم.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان تأکید کرد: انتظار می‌رود در مسائل و چالش‌های بزرگ استان که آحاد مردم در سراسر استان را درگیر کرده است همانند پروژه‌های تأمین آب، گردشگری و … نیز شهرداری‌های استان بیش از پیش همیاری و مساعدت کنند.

زینلیان ادامه داد: در سه سال اخیر معادل ۳۰ سال گذشته در سه سال اخیر در حوزه تأمین آب استان تلاش شد از این رو دعوت می‌کنیم شهرداران استان از روند پروژه‌های تأمین آب استان بازدید کنند.