تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3814063
شناسه : 3814063
تاریخ :
۲۸ درصد تعهد ثبت اشتغال اردستان تحقق یافته است اقتصاد ایران: اردستان-رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان اردستان گفت: تعهد ابلاغی ثبت اشتغال در سامانه رصد، ۱۶۳۷ مورد بوده که در سال جاری و تاکنون ۲۸ درصد تحقق یافته است.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا فرح‌بخش عصر سه‌شنبه در جلسه کارگروه اشتغال اردستان، اظهار داشت: موضوع اشتغال مهم‌ترین موضوعی است که باید در جامعه مورد توجه قرار گیرد چرا که بسیاری از مباحث و مسائل اجتماعی به اشتغال برمی‌گردد.

وی افزود: گاهی اوقات برای بخش صنعت کشور مشکلاتی به وجود می‌آید که از دستگاه‌های خدمات‌رسان می‌خواهیم که همچنان حمایت خود را انجام دهند.

سرپرست فرمانداری اردستان خاطرنشان کرد: بخش کشاورزی در حوزه گلخانه‌ها در سطح شهرستان اردستان نظارت ویژه‌ای را داشته باشد و توصیه می‌شود که آموزش‌های لازم را در این زمینه داشته باشید.

فرح‌بخش بیان کرد: دستگاه‌های اجرایی با هم‌افزایی و به‌صورت ویژه در حوزه اشتغال، فعالیت مثبت و سازنده داشته باشند و از ظرفیت ایجاد شده توسط بنیاد علوی و بنیاد برکت در زمینه رشد و شکوفایی حوزه اشتغال استفاده بهینه کنند.

وحید نقوی، رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی اردستان در این جلسه گفت: اشتغال شاه‌راه اصلی حل معضلات و ناهنجاری‌های اجتماعی است، حل معضل بیکاری، مشکلات اجتماعی و روانی و اقتصادی جامعه را برطرف می‌کند.

وی ادامه داد: هدف اصلی گروه کاری اشتغال پشتیبانی از مشاغل، تثبیت اشتغال، بهبود کسب و کار و ایجاد امید در جامعه است.

رئیس اداره کار اردستان تصریح کرد: تعهد ابلاغی ثبت اشتغال در سامانه رصد، ۱۶۳۷ مورد بوده که در سال جاری و تاکنون ۲۸ درصد تحقق یافته است.

نقوی یادآور شد: در سال‌جاری ۸۲ پروانه مشاغل خانگی جهت ایجاد کسب و کار خرد صادر شده و ۳۴ نفر به‌صورت مستقل و پشتیبان به مبلغ ۱۴ میلیارد و نهصد وپنجاه میلیون ریال به بانک‌های عامل معرفی شده‌اند.