تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3814036
شناسه : 3814036
تاریخ :
مسؤولان برای رفع مشکلات نابینایان تلاش کنند اقتصاد ایران: ساری-نماینده ولی فقیه در مازندران از مسوولان خواست تا برای رفع مشکلات جامعه هدف بهزیستی و نابینایان تلاش کنند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله محمدباقر محمدی لائینی شامگاه دوشنبه در دیدار مدیرکل بهزیستی و دبیر انجمن نابینایان استان، ضمن تسلیت سالروز وفات شهادت‌گونه حضرت معصومه (س) و گرامیداشت هفته و روز عصای سفید، اظهار کرد: اگر دری برای برخی‌ها بسته شده حکمت دارد زیرا خدا به بندگانش ظلم نمی‌کند درحالی که مردم به خود و یکدیگر ظلم می‌کنند.

وی افزود: نابینایان و معلولان باید بدانند این وضعیت یک امتحان است و اگر خدای ناخواسته در دل بسته باشد و نتواند فیوضات خدایی را دریافت کند و نصایح در او تأثیری نداشته باشد بدترین مصیبت است.

آیت الله محمدی لائینی با بیان اینکه جلب اعتماد جامعه هدف توسط یک مدیرکل جای تبریک دارد، تصریح کرد: دیگر مسئولان و دستگاه‌ها باید زمینه‌های از بین بردن انواع مشکلات جسمی را فراهم و برای رشد جامعه هدف تلاش کنند و می‌توان توانمندی‌های ناشناخته کسانی که مغز و ذهنشان خوب کار می‌کرد را شناخت و فعال کرد.

عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: نابینایان می‌توانند حافظان خوب قرآن باشند و بهزیستی جامعه هدف خود را می‌تواند در این زمینه‌ها تشویق کند.

وی یادآور شد: اعضای سالم خانواده که از اعضای معلول نگهداری می‌کنند به‌نوعی جهادگر هستند، آنکه معلول شده هم جهاد صبر دارد.