تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3814029
شناسه : 3814029
تاریخ :
دستگاه ها همراهی و مشارکت خوبی در سرشماری کشاورزی داشته باشند اقتصاد ایران: قزوین- سرپرست سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی گفت: تمامی دستگاه ها باید همراهی لازم را در سرشماری کشاورزی داشته باشند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، علی رحمانی در بازدید از محل برگزاری کلاس های آموزشی طرح سرشماری کشاورزی قزوین اظهار کرد: آمار، مبنای برنامه ریزی و تصمیم سازی است و خط مشی های توسعه ای کشور بر اساس داده ها و اطلاعات به دست آمده از سرشماری ها پیاده سازی می شود.

وی با تاکید بر اهمیت طرح سرشماری کشاورزی در نظام برنامه ریزی کشور گفت: برای شما که به عنوان دست اندرکاران طرح سرشماری کشاورزی فعالیت دارید نیز فرصت مغتنمی است زیرا اهمیت این موضوع و نتایج حاصل از آن در سرنوشت کشور و استان مفید واقع خواهد شد.

این مسئول عنوان کرد: آخرین سرشماری کشاورزی در سال ۱۳۹۳ انجام شده است و این سرشماری، ششمین سرشماری عمومی کشاورزی کشور است و تمامی دستگاه های ذیربط برای این سرشماری باید همکاری لازم را داشته باشند و برای اجرای هرچه بهتر این سرشماری، تمامی تجهیزات و نیروی انسانی مورد نیاز به تفکیک بخش مهیا می‌شود.

رحمانی گفت: اجرای سرشماری کشاورزی با کیفیت بالا باعث می شود تا ذینفعان کشاورزی و به تبع آن همه مردم استان و کشور از آن بهره مند شوند، چرا که نتایج حاصل از این سرشماری ها، اطلاعات پایه ای برای برنامه ریزان خواهد بود.

سرپرست سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان گفت: فرمانداران، مدیران دستگاه های اجرایی، به ویژه ادارات کل جهاد کشاورزی و صدا و سیمای مرکز قزوین در راستای اطلاع رسانی و آمادگی جامعه مخاطب در خصوص ارائه آمار و اطلاعات صحیح در این طرح عظیم ملی، تمامی تلاش خود را بکارگیرند.