تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3814027
شناسه : 3814027
تاریخ :
شهرداری کلاچای مقابل شهرداری بندر انزلی به پیروزی دست یافت اقتصاد ایران: رودسر - در هفته هشتم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال گیلان تیم شهرداری کلاچای مقابل شهرداری بندر انزلی به پیروزی دست یافت.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، در هفته هشتم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال گیلان عصر روز دوشنبه و زیر بارش شدید باران در استادیوم ورزشی آزادی شهرداری کلاچای برگزار و تیم شهرداری کلاچای موفق شد با نتیجه ۶ بر صفر حریف خود را با شکست بدرقه کرد تا تیم شهرداری کلاچای طلسم باختن در خانه را پایان دهد.

هر چند در نیمه نخست تیم شهرداری کلاچای با گل دقیقه ۳۵ جواد میر فرجودی که با دقت هر چه تمام‌تر توپ را از بالای سر دروازه‌بان به تور چسباند اما در نیمه دوم این تیم شهرداری کلاچای بود که پنج گل دیگر به ثمر رساند.

گل‌های دوم و سوم را حامد پور عمران در دقایق ۵۰و ۵۶، و دقایق ۵۹، ۶۲و ۹۰ را به ترتیب علی شکوری، سینا عابدین پور و ابوالفضل اکبری وارد دروازه شهرداری بندر انزلی کردند.

«محسن فکوری» سرمربی تیم فوتبال شهرداری کلاچای پس از پایان بازی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: بازی خوبی را امروز به نمایش گذاشتیم که ماحصل آن به ثمر رسیدن شش گل بود.

«مصطفی زاهدی» مدیر عامل باشگاه فرهنگی و ورزشی شهرداری کلاچای در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: از بازیکنان و کادر فنی تیم که سهم بسزایی در این پیروزی داشتند تشکر می‌کنم و تاکید ما تداوم این پیروزی‌ها است.