تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : چهره ها
لینک : econews.ir/5x3814008
شناسه : 3814008
تاریخ :
مقاومت فلسطین ولبنان دیروز چند نظامی صهیونیست را تارومار کردند؟ اقتصاد ایران: منابع رسانه‌ای رژیم صهیونیستی از تلفات سنگین ارتش رژیم صهیونیستی در نبرد با مقاومت فلسطین و لبنان طی روز گذشته خبر دادند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، رسانه‌های رژیم صهیونیستی در گزارشی اذعان کردند که ارتش رژیم صهیونیستی در نبردهای روز گذشته میان نظامیان صهیونیست و مبارزان فلسطینی و رزمندگان لبنانی متحمل تلفات سنگینی شده است.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی اعلام کردند که روز گذشته ۱۲۵ نظامی صهیونیست در نبردهای جاری میان ارتش این رژیم و مقاومت فلسطین و حزب‌الله لبنان زخمی شده‌اند.

این رسانه‌ها اعلام کردند که از مجموع این تعداد نظامی صهیونیستِ زخمی‌شده، ۱۱۶ نفر در جریان حمله پهپادی حزب‌الله لبنان به پادگان آموزشی ارتش رژیم صهیونیستی در جنوب حیفا و نبردهای زمینی جاری در مرزهای سرزمین‌های اشغالی و لبنان مجروح شده‌اند.

پیش از این نیز ارتش رژیم صهیونیستی به هلاکت ۴ نظامی صهیونیست در حمله پهپادی حزب‌الله لبنان به جنوب حیفا اذعان کرده بود.

همچنین بر اساس اذعان رسانه‌های رژیم صهیونیستی، از مجموع این ۱۲۵ نظامی صهیونیست زخمی‌شده، ۹ نظامی صهیونیست نیز در جریان نبردهای جاری میان نظامیان ارتش این رژیم و مبارزان مقاومت فلسطین در نوار غزه مجروح شده‌اند.