تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : صفحات
لینک : econews.ir/5x3814004
شناسه : 3814004
تاریخ :
سازمان ملل: اسرائیل مردم را در شمال غزه به دام انداخته است اقتصاد ایران: سازمان ملل در شرایطی که رژیم صهیونیستی در حال نسل کشی علیه فلسطینی‌ها است، می‌گوید که این رژیم غیرنظامیان را در شمال غزه به دام انداخته است.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

- اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، دفتر حقوق بشر سازمان ملل امروز دوشنبه اعلام کرد که نیروهای اسرائیلی غیرنظامیان فلسطینی را در شمال غزه به دام انداخته است.

این نهاد همچنین گفت که از بیش از یک هفته حملات سنگین اسرائیل به شمال غزه شوکه شده است. به گفته این دفتر سازمان ملل، در شمال غزه ده‌ها هزار غیرنظامی بدون غذا به دام افتاده‌اند.

حقوق بشر سازمان ملل در بیانیه‌ای تاکید کرد: در سایه تشدید تنش‌ها در سراسر خاورمیانه، ارتش اسرائیل به نظر می‌رسد که شمال غزه را به طور کامل از بقیه نقاط این باریکه جدا می‌کند و با بی توجهی مطلق به جان و امنیت غیرنظامیان فلسطینی دست به خصومت می‌زند.

این نهاد ادامه داد: ارتش اسرائیل برای هشتمین روز متوالی به حملات سنگین خود در شمال غزه ادامه داد. 

این دفتر اضافه کرد: بر اساس گزارش های دریافتی به این دفتر، در روز 10 اکتبر حوالی ظهر، نظامیان اسرائیلی مجدداً به سمت مردم در نزدیکی میدان ابوشراخ تیراندازی کردند که منجر به کشته شدن چند فلسطینی و زخمی شدن تعدادی دیگر شد.

انتهای پیام/