تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3813993
شناسه : 3813993
تاریخ :
۳۵۷ واحد مرغداری گوشتی در استان ایلام فعال است اقتصاد ایران: ایلام-معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهادکشاورزی استان ایلام گفت: ۳۵۷ واحد مرغداری گوشتی در استان ایلام فعال است.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

شریف خدامرادی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار داشت: تولیدات دام و طیور نقش و جایگاه ویژه ای در امنیت غذایی کشور دارد و لذا کمک به تولیدات این بخش کمک به امنیت غذایی کشور است.

وی افزود: استان از ظرفیت و پتانسیل‌های مناسبی در حوزه دام و طیور برخوردار است به نحوی که تولید گوشت قرمز و سفید در استان بیش از نیاز مصرفی است که این حاصل تلاش بهره برداران و تولیدکنندگان است.

خدامرادی گفت: خدمت به تولیدکنندگان را وظیفه اصلی و ذاتی خود می‌دانیم و در این مسیر از هیج تلاش و کوششی دریغ نخواهیم کرد.

وی گفت: در حال حاضر بیش از یک هزار طرح پرورش دام سبک و سنگین و ۳۵۷ واحد پرورش مرغ گوشتی در استان وجود دارد که نقش مهمی در تولید و اشتغال پایدار در استان دارند.

معاون بهبود تولیدات دامی جهاد کشاورزی استان با بیان اینکه ضمن رصد مرتب و منظم مسائل و مشکلات صنعت دام و طیور استان، تلاش می‌کنیم که این مشکلات را به حداقل برسانیم، پرداخت تسهیلات بانکی و تامین نهاده‌های مورد نیاز از جمله ذرت، سویا، جو و سبوس را در همین راستا دانست و بر ادامه این تلاش‌ها تاکید کرد.

خدامرادی در پایان خواهان حمایت، همدلی و همراهی همه متولیان و تولیدکنندگان در راستای استمرار و افزایش تولیدات دامی با هدف تامین استقلال و امنیت غذایی استان و کشور شد.