تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3813981
شناسه : 3813981
تاریخ :
مراسم وداع شهید نیلفروشان در امامزاده شاه میرحمزه برگزار می‌شود اقتصاد ایران: اصفهان-فرمانده سپاه صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان گفت: مراسم وداع شهید نیلفروشان در امامزاده شاه میرحمزه از ساعت ۲۹ تا ۲۱ برگزار می‌شود.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، سردار مجتبی فدا بعدازظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: افق دید شهید نیلفروشان نابودی اسرائیل بود و حدود ۵ سال با شهید زاهدی لبنان بود و بعد از شهادت شهید زاهدی، جزو اولین داوطلبانی بود که به لبنان رفت؛ در آن زمان سپاه حدود ۵ گزینه معرفی کرد و سیدحسن نصرالله حاج عباس را انتخاب کرد.

وی با بیان اینکه پیکر شهید امروز در عراق است، اظهار کرد: بعد از ظهر چهارشنبه به استقبال پیکر می‌رویم که در فرودگاه استقبالی نظامی بدون حضور مردم داریم، پس از آن پیکر به شهر می‌آید و از ساعت ۱۹ تا ۲۱ پیکر به امامزاده شاه میرحمزه منتقل می‌شود و مراسم وداع آنجا برگزار می‌شود.

فرمانده سپاه صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان خاطرنشان کرد: اگر مسئولان ما امروز در نقاط مختلف دنیا حضور دارند، به برکت و عظمت وعده صادق ۲ و نماز جمعه نصر است.

وی بیان کرد: پیشنهاد می‌شود در مسیر پل بزرگمهر تا گلستان شهدا نهادها، دستگاه‌ها و هیئات مذهبی مختلف موکب بزنند؛ مسئولیت تشییع و تدفین با لشکر مقدس امام حسین (ع) است.

فدا گفت: مراسم ختم از ساعت ۸:۳۰ تا ۱۱ روز شنبه و مراسم هفته پنجشنبه در گلستان شهدا برگزار خواهد شد.

فدا بیان کرد: مراسم تشییع نمادین سیدحسن نصرالله و شهدای جبهه مقاومت مدنظر است بر این اساس تصویر شهدا در زمان تشییع حضور خواهد داشت.