تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3813953
شناسه : 3813953
تاریخ :
شهید نیلفروشان پنجشنبه در اصفهان تشییع می‌شود اقتصاد ایران: اصفهان-معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اصفهان گفت: مراسم وداع با پیکر شهید نیلفروشان چهارشنبه و مراسم تشییع نیز روز پنجشنبه از میدان بزرگمهر تا گلستان شهدا برگزار خواهد شد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا جان‌نثاری عصر دوشنبه در نشست برنامه‌ریزی مراسم بزرگداشت شهید نیلفروشان اظهارکرد: تشییع پیکر شهید نیلفروشان نسبت به دیگر شهدا حساسیت بیشتری دارد و این امر قابل توجه است که شهیدالقدس که در جوار سید حسن نصرالله به شهادت رسید، چطور استقبال و مراسم برگزار می‌شود.

وی افزود: در این موضوع باید هرچه داریم به میان آوریم، البته فراموش نکنیم که خود شهید کار خود را می‌کند و برکت خود را دارد اما ما نیز باید تلاش خود را کنیم بر این اساس اگر قرار شد کاری انجام بگیرد، باید در جهت مبانی انقلاب نهایت تلاش خود را به‌کار بگیرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان خاطر نشان کرد: رژیم غاصب صهیونیستی با تمام عِده و عُده در نوک پیکان قرار دارد و آمریکایی‌ها نیز به میدان آمده و فجیع‌ترین اقدام آن‌ها شهادت سیدحسن نصرالله بود؛ در شرایط فعلی در دنیا این‌طور اعلام می‌کنند که جمهوری اسلامی پشت مقاومت را خالی کرده اما با تدبیر رهبر انقلاب و نماز جمعه نصر این نقشه شوم باطل شد.

وی افزود: مراسم وداع با پیکر شهید نیلفروشان چهارشنبه در امامزاده شاه میرحمزه از ساعت ۱۹ تا ۲۱ و مراسم تشییع نیز روز پنجشنبه از ساعت ۸:۳۰ از میدان بزرگمهر تا گلستان شهدا برگزار خواهد شد.