تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : ورزش
لینک : econews.ir/5x3813842
شناسه : 3813842
تاریخ :
اسکوربورد جدید ورزشگاه آزادی نصب شد اقتصاد ایران: همزمان با بازسازی مهمترین ورزشگاه فوتبال ایران، اسکوربورد جدید این استادیوم نیز تعویض شد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

- اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی مجموعه ورزشی آزادی، اسکوربورد ورزشگاه آزادی که در سال 1383 و با دیدار تیم ملی فوتبال کشورمان مقابل آلمان به بهره‌برداری رسیده بود، پس از گذشت 20 سال و همزمان با بازسازی این ورزشگاه تعویض و نصب شد.

اسکوربوردهای قبلی و جدید ورزشگاه آزادی دارای طول هفت، عرض 19 و مساحت تصویر حدود 140 متر است. اسکوربورد سابق دارای ساعت عقربه‌ای و کرنومتر دیجیتالی بود. در اسکوربورد جدید با حذف ساعت و کرنومتر و نمایش آن به‌صورت نرم‌افزاری، 37 متر مربع به مساحت تصویر اضافه شده است و وضوح تصویر نیز تا فراتر از «Full HD» ارتقا یافته است.

از مزایای اسکوربورد جدید نسبت به اسکوربورد قبلی می‌توان به کیفیت بالاتر، پشتیبانی از تمامی فرمت‌های تصویر، قابلیت ارتباط مستقیم با سیستم صوتی ورزشگاه و قابلیت اتصال به خروجی تصاویر سیستم کمک داور ویدیویی (VAR) اشاره کرد.

یک اسکوربورد دیگر نیز تا چند روز آینده در ضلع جنوبی استادیوم (روبه‌روی اسکوربورد فعلی) نصب خواهد شد. ورزشگاه آزادی در این صورت دارای دو اسکوربورد می‌شود و تمام تماشاگران از هر نقطه از ورزشگاه می‌توانند تصاویر آن را مشاهده کنند.

ورزشگاه آزادی , ورزشگاه آزادی ,

انتهای پیام/