تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3813826
شناسه : 3813826
تاریخ :
جذب اعتبار تکمیل پروژه سایت اداری زندان سنندج پیگیری می‌شود اقتصاد ایران: سنندج- نماینده مردم سنندج، دیواندره و کامیاران در مجلس شورای اسلامی گفت: پروژه عمرانی سایت اداری زندان سنندج در حال احداث است و برای تکمیل آن پیگیر جذب اعتبارات لازم خواهیم شد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، سالار مرادی ظهر دوشنبه در بازدید از زندان مرکزی سنندج که به‌منظور بررسی پروژه‌های عمرانی در حال احداث، بررسی وضعیت زندانیان و بررسی مشکلات و معضلات زندان سنندج انجام شد، اظهار کرد: آنچه که در مجموعه زندان‌های استان انجام شده ارزشمند بوده و بیانگر اهتمام جدی متولیان در نگهداری از افراد زندانی و حفظ کرامت آنان است.

وی افزود: پروژه عمرانی سایت اداری زندان سنندج در حال احداث است و برای تکمیل آن پیگیر جذب اعتبارات لازم خواهم شد.

وی خاطر نشان کرد: کار در زندان‌ها سخت است و باید از راه‌های قانونی برای رفع مشکلات زندان استفاده برد.

نماینده مردم سنندج، دیواندره و کامیاران در مجلس شورای اسلامی اشتغال زندانیان در کارگاه‌های تولیدی زندان‌ها را اقدامی ستودنی خواند و وعده داد تا زمینه معرفی محصولات تولیدی کارگاه‌ها به مردم را فراهم کند تا این محصولات از کانال جدیدی به فروش برسد.

زندانبانان با کمترین توقع فعالیت می‌کنند

سرپرست زندان‌های استان کردستان نیز در این بازدید خاطرنشان کرد: کار زندانبانی کاری سخت و دشوار است که با کمترین توقع وظایف خود را انجام می‌دهند.

محمد خسروی بیان کرد: رویکرد سازمان زندان‌ها در رابطه با زندانیان زندان‌های کشور متفاوت از گذشته و دیگر کشورها است که علاوه بر نگهداری و مراقبت و امنیت جامعه با رویکردی اصلاحی و تربیتی برای باز اجتماعی شدن افراد به خطا رفته تلاش می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: تمامی این اقدامات در بازگشت سعادتمندانه خیل عظیمی از زندانیان به کانون خانواده و جامعه اثرگذار است.

وی عنوان کرد: هر چند امور رفاهی و تربیتی، آموزشی، اشتغال و حرفه‌آموزی در راستای توجه به حقوق شهروندی در مراکز ندامتگاهی استان علی‌رغم کمبود اعتبارات و نیروی انسانی در حال انجام است؛ اما زندان‌های استان بالاخص زندان مرکزی که به‌نوعی پیشانی زندان‌های استان است به علت کمبود شدید منابع اعتباری و مالی دارای مشکلات بسیاری است که اگر مرتفع نشود شاهد آسیب‌هایی در امر زندانبانی خواهیم شد.