تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : ورزش
لینک : econews.ir/5x3813808
شناسه : 3813808
تاریخ :
تمرین پرسپولیس پس از بازگشت گاریدو با میهمانان ویژه اقتصاد ایران: تیم فوتبال پرسپولیس تمرین امروز (دوشنبه) خود را پس از صحبت‌های سرمربی اسپانیایی آغاز کرد و این تمرین، میهمانانی خاص و ویژه داشت.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

- اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، خوان کارلوس گاریدو که به دلیل حضور در دوره دانش‌افزایی و تمدید مجوز یوفا و فدراسیون فوتبال اسپانیا در تمرینات روزهای گذشته سرخپوشان حضور نداشت، پس از چند روز هدایت و برنامه‌ریزی تمرینات از راه دور، از امروز خود در ورزشگاه شهید کاظمی حضور پیدا کرد.

او ابتدا درباره برنامه تمرین و بازی تدارکاتی فردا (سه‌شنبه) با بازیکنان صحبت کرد و سپس تمرین شروع شد.

این تمرین یک ساعت به طول انجامید و پاسکاری ترکیبی، حفظ توپ و فوتبال با دروازه نزدیک، بخش‌هایی از آن بود. محمدحسین کنعانی‌زادگان نیز کماکان زیر نظر کادر پزشکی قرار دارد و علاوه بر او ملی‌پوشان هم حضور نداشتند.

نکته جالب برای تمرین امروز، البته فوتبالی نبود بلکه تعدادی از هواداران ویژه پرسپولیس بودند که بدون اغراق باید گفت حال تیم و بچه‌ها را خیلی خوب‌تر کردند.

تعدادی بچه‌های نشانگان (سندروم) داون که به شدت هم پرسپولیسی بودند، امروز میهمان باشگاه و تمرین شدند. رفتار و محبت بی‌غل و غش آنها باعث جذب اعضای تیم شد تا هم عکس یادگاری بگیرند و هم گفت و شنود جالبی شکل بگیرد و روی هم تأثیر خوب و قشنگی بگذارند.

این هواداران که از حضور در تمرین و دیدن بچه‌های پرسپولیس، هیجان‌زده بودند مقابل دوربین رسانه و تلویزیون پرسپولیس هم قرار گرفتند و هر یک با دیدن میکروفون، خود را معرفی و از علاقه‌ خود به پرسپولیس و آرزوهای شخصی و پرسپولیسی‌ خود صحبت می‌کردند.

تیم فوتبال پرسپولیس ,

انتهای پیام/